Viktige tråder?

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Er det flere som er interessert i at det blir ordnet viktige tråder her inne nå ? Sånnt som terminliste, presentasjonstråd, skravletråd osv ? Jeg syns i alle fall det er greit å få opp slike ting nå som vi begynner å bli noen her inne, også må vi jo skravle masse så vi etterhvert kan få skjult gruppe :D
 
Jaa :) :)

Sendt fra moben :)
 
Hihi, følte litt at "nå tar jeg kontroll her", men håper at det bare virker positivt :)

Her var ganske stusselig for noen dager siden, så det er bare positivt at du tar kontroll ;)

Forrige gang hadde jeg termin sent i måneden og midt i en veldig babyrik måned, så det er litt uvandt å "komme først" i en måned med (statistisk sett) færre gravide. Håper det kommer mange og holder oss med selskap! Og, ikke minst - at vi får lov å være her hele veien!
 
Her var ganske stusselig for noen dager siden, så det er bare positivt at du tar kontroll ;)

Forrige gang hadde jeg termin sent i måneden og midt i en veldig babyrik måned, så det er litt uvandt å "komme først" i en måned med (statistisk sett) færre gravide. Håper det kommer mange og holder oss med selskap! Og, ikke minst - at vi får lov å være her hele veien!

Ja, jeg kom også sent inn i dette forrige gang, og da var det allerede mye liv, så liker å få igang noe :p
 
Ja, vind få i gang noe!! Jeg elsker å snakke om alt som har med graviditet å gjøre :D Hihi..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Autokorrekt!!! *Vi må få gang på noen tråder ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Autokorrekt!!! *Vi må få gang på noen tråder ;)


Sent from my iPad using BV Forum

Wihi ! Det er godt initiativet mitt blir likt :D Du må bare starte noe du også ! ;) Kan godt samarbeide med å få fart i sakene ;p
 
Back
Topp