Viktige tråder for en termingruppe

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei,

Mange termin og barselgrupper har EN tråd klistret på topp som heter "Våre viktige tråder". I denne legges linker til alle trådene deres som ligger på topp. Termintråd, fødeliste osv osv..

Hvem av dere vil lage en slik tråd? Si ifra når den er laget, så legger vi den på topp, og klistrer av de andre trådene.

:)

Hei :p jeg har laget en slik tråd men, skal jeg legge inn din tråd om den hemmelige gruppen også der da?

Håpet noen andre skulle gjøre det da jeg ikke viste helt hvilket tråder som var ment for å flyttes inn :oops:

Mvh Lykkespire<3

Hei :p jeg har laget en slik tråd men, skal jeg legge inn din tråd om den hemmelige gruppen også der da?

Håpet noen andre skulle gjøre det da jeg ikke viste helt hvilket tråder som var ment for å flyttes inn :oops:

Mvh Lykkespire<3

Syns du har gjort det veldig fint! Om noen savner tråder der, kan de bare gi en beskjed i tråden sånn at du kan få redigert det inn.
"Velkommen" og "Informasjon om skjult gruppe" må ligge klistret på topp uansett, så de kan du velge om du vil i ha i tråden eller ikke :)

Back
Topp