Viktig tips til alle *lang*

Sunroad84

Elsker forumet
Var i byen i dag, skulle ta heisen ned til parkeringshuset. I heisen holder jeg snuppa og vi står nærmest utgangen (heisen var ganske full). Snuppa tar handa si bort på heisdøren mens den går opp.. Handa følger da med helt inn i der hvor skyvedørene går når de er oppe, altså i sida (hvis dere forstår?[8D]).

Hun fikk fingrene sine klemt og gråt hysterisk.. fikk helt vondt av henne..[:(] På legevakta/sykehuset (for rett på sykehuset, siden vi var i nabobygget), kunne de konstantere at fineren heldigvis ikke var brekt (skal mye til på så små barn), men de ble nok veldig klemt.. Uff, det var fælt når det skjedde, men gikk heldigvis bra![:)]

Tipset mitt er derfor at om en skal stå i heis med små barn er det lurt å prøve å få plass helt bak i heisen og ikke i nærheten av døren.. små barn liker å ta på ting og ting i bevegelse er kanskje eksra spennede..og det kan være fort gjort å få en finger klemt..

huff .. jah man må passe på, de skal jo føle og ta på alt....

Jeg har en anelse klaustrofobi, så om det er mange folk i heisen, venter jeg på neste. tar jeg heisen står jeg nærmt døren, men passer på at ungene ikke kommer bort i døren, for jeg er så redd for at den skal stoppe da[&:][8D]

Back
Topp