VIKTIG til alle sammen, spes LAGLEDERE!

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Fint om dere kan oppdatere hovedinnlegget med totalt% pr person i løpet av den neste uka (altså frem mot siste uka)..

Jeg trenger % på alle på laget, for å kunne finne ut hvem som kommer med i semifinalen :) 

Så hvis hver enkelt kan oppdatere sitt eget innlegg, så blir det lettere for lagleder å fikse hovedinnlegget :)
 
Oki doki
 
oki :)
 
men det er vel enda en veiing igjen før semifinalen ?
 
Det lurte jeg også på. Kan du ikke fortelle litt hva som skjer fremover??
 
Det står forklart i topptråden hvordan utvelgelsen til semifinalen og finalen foregår :) 

Ang det jeg mener i denne tråden her.. Forrige runde ville folk vite allerede nest siste uke hvordan det lå ann, for å kanskje kunne gi det en ekstra innsats den siste uken! 

Men det MÅ ikke gjøres om det ikke ønskes :)

Kan godt vente til mandag neste uke, så kan jeg legge ut en oversikt på kvelden da, over de som er med i semifinalen..

Uansett så skader det jo ikke at hvertfall hvert enkelt lagmedlem oppdaterer sitt eget innlegg med %.. (må sies at jeg ikke har sjekket ut om det er noen som ikke har det, så kan godt hende at alle har oppdatert sin % i innlegget sitt)
 
sånn ja.. har lest reglene, men det er jo ukesvis siden !! hehe.. ammetåka kan manvel ikke skylde på lenger.. men ør er jeg .. 

nederst i hi til rødt lag så står prosenten til de som er igjen :)
 
Back
Topp