Viktig! Tegn på fødsel uke 36?

juliee0302

Flørter med forumet
Hvordan startet fødselen deres? Og har noen født i uke 36-37? Magen føles rar idag, siste timene har jeg hatt hyppige kynnere, og nå ligger jeg rett ut i sengen med magesmerter som jeg ikke helt kan sammenligne med noe, kanskje mensensmerter blandet med kynnere og noen ganger litt "stikk" i underlivet, og veeeldig vondt nederst i ryggen, samt halebeinet, får også ekstra vondt i mage og ryggen når jeg gjør knipeøvelser.. Noen som har hatt det slik? Er førstegangs så vet jo ikke så mye :) takker for alle svar

Jeg vet ikke så mye om hvordan det begynner av seg selv, pga jeg ble satt igang med førstemann. Da begynte alt veldig kraftig med en gang første rie kom og da var jeg ikke i tvil om at fødselen var igang. Men jeg syns det at hvis du er i tvil og er bekymret over dette, at du skal ringe til føden, så vil de kunne veilede deg og si hva du eventuelt skal gjøre videre :)

Kan ikke svare egentlig da min fødsel bare startet med sterke rier. Ta en telefon til føden hvis du er i tvil:) da får du nok kommet inn til sjekk:)

Hadde modningsrier i uke 37. Var rier der magen ble knallhard, og varte i 2-3 min. Starta en fredag og stoppa like brått på søndagen. Fødte i uke 39+3

Kan ikke svare egentlig da min fødsel bare startet med sterke rier. Ta en telefon til føden hvis du er i tvil:) da får du nok kommet inn til sjekk:)

Ja, men virker jo da sikkert som en overnervøs førstegangsgravid, hahah... Babyen er litt urolig også, er jo bra å kjenne liv men føles bare ut som hun er urolig og beveger seg mer enn normalt.. Skjønner ikke dette jeg :p:confused::)

Ja, men virker jo da sikkert som en overnervøs førstegangsgravid, hahah... Babyen er litt urolig også, er jo bra å kjenne liv men føles bare ut som hun er urolig og beveger seg mer enn normalt.. Skjønner ikke dette jeg :p:confused::)
Nei de får jo mye telefoner hele tiden. En kan jo aldri vite hva som skjer med kroppen når en aldri har vært gravid før:) ta en telefon:)

Jeg fikk vonde tak/kynnere i uke 34/35, og når fødselen startet i uke 36 så startet det med konstant smerte i rygg og hofter. Etter en stund gikk dette over til takvise rier, da fikk jeg litt pauser men smertene var jo verre da. Husker rett og slett ikke hvor smerten var når riene kom regelmessigere. Lykke til uansett når det skjer:)

Kommer det jevnt og går smertene over hvis du tar en varm dusj osv? De vett hva de skal spørre om på føden;)

Ingen fødsler er like, ville heller vært "en hysterisk" førstegangs jeg å ringt føden jeg ! :) Syns det du beskriver høres ut som tidlige rier, men kan å være modningsrier, eller vonde kynnere. :)

Back
Topp