VIKTIG om termingruppekonkurransen!

J

Janet

Guest
Hei damer, (denne blir postet i alle termingrupper!)

vi kommer IKKE til å diske noen, IKKE til å slette noen innlegg eller tråder så sant de ikke bryter med forumreglene.

Jeg forstår at det er veldig mange frustrerte damer i termingruppene våre. Jeg velger å legge mye av skylden for dette på meg selv, som burde spesifisert reglene ENDA bedre, enda mer spesifikt.

Synes MANGE har gode poenger både for og i mot, jeg er selvsagt opptatt av at alle skal stortrives her og ha det GØY. Dessverre ser jeg ikke hvordan jeg skal kunne gjøre alle fornøyde :-( Skulle virkelig ønske at jeg kunne trylle - men som dere vet så kan jeg ikke det :-(

Mange vil nok også synes at denne avgjørelsen om at ingen blir disket og at ingenting blir slettet er feil. Det synes jeg selvsagt er dumt, men det er mange damer her som skal bli fornøyde, og normal prat kan oppfattes forskjellig av oss alle, og BV hadde utfordringer tidligere i uken pga. den høye aktiviteten. (Dette er forøvrig ordnet, hvis dere klarer å skravle så mye nå at BV blir tregt - ja da blir jeg imponert!! Nesten som jeg ville levert ut noen ekstra premier hvis dere klarer det!)

Jeg er SVÆRT interessert i tilbakemeldinger fra alle som føler/mener noe om saken slik at jeg og vi skal kunne gjøre en enda bedre jobb fremover for at dere skal trives. Send meg svært gjerne negative tilbakemeldinger - ønsker dette på melding. Alle skal få svar av meg, men ber om forståelse for at det for øyeblikket er veldig mange meldinger som har kommet i løpet av kort tid i innboksen min. Derfor kan det og vil det ta noe tid før dere får svar.

Men for resten av termingruppekonkurransen vil vi fra nå innføre:
- Det skal være sammenheng i trådene, selvsagt når mange poster er det ikke alltid like lett å se sammenhengen. Men tror allikevel det er mulig å få en bedre sammenheng enn det som er i en hel del tråder nå.
- Det er selvsagt i orden at dere avtaler å møtes her inne f.eks kl.19.00, men planlegging av hvem som skal gjøre hva hvor anser ikke vi som "normal prat".
- At samme bruker i løpet av 10 minutter er innom samme tråd og skriver titter innom er ikke ok.

Håper at alle vil nå se fremover og skravle om andre ting enn denne saken, hvis du sitter og føler du har noe du må få ut - send det til meg!

Håper jeg har husket å skrive alt her nå og at vi kan bruke denne erfaringen til å gjøre både BV og konkurransene våre ENDA bedre. :)
 
Back
Topp