VIKTIG MELDING TIL TRONDHEIMSDAMER! *Ja takk til dyttehjelp*

Destiny85

Forumet er livet
Kom over denne på FB (spre gjerne informasjonen):

OBS OBS!!!!
Vær oppmerksom på en mann som utgir seg som selger i Heimdals-området. Han spør om det er barn i huset. Har utgitt seg som selger både fra Google og leksikon.
Viser ingen id. Google er kontaktet men har ingenting med denne selgeren å gjøre. Politiet er også kontaktet..!
Hjelp til å spre dette videre så folk blir oppmerksomme
på dette!
Pass godt på barna deres!!!!

ORIGINAL: Destiny85

OBS OBS!!!!
Vær oppmerksom på en mann som utgir seg som selger i Heimdals-området. Han spør om det er barn i huset. Har utgitt seg som selger både fra Google og leksikon.
Viser ingen id. Google er kontaktet men har ingenting med denne selgeren å gjøre. Politiet er også kontaktet..!
på dette!

og hva er han egentlig?
pedofil?
voldtektsmann?

ORIGINAL: inamaria

OBS OBS!!!!
på dette!

og hva er han egentlig?
pedofil?
voldtektsmann?

Det aner jeg ikke, men han er tydeligvis ikke helt frisk som utgir seg for å være selger for å komme i kontakt med barn!

Jeg stusser litt på at det er sånne meldinger å finne hver uke omtrent på facebook (med forskjellige stedsnavn), men aldri noe å lese i avisa. [8|]

ORIGINAL: rodstilk

Jeg stusser litt på at det er sånne meldinger å finne hver uke omtrent på facebook (med forskjellige stedsnavn), men aldri noe å lese i avisa. [8|]

Første meldingen jeg har sett.
Tviler man så kan man bare ringe politiet å spørre?

Jeg orker ikke å overse det iaf, for det er jævlig kjedelig om han står utenfor døra di[&:]

Første meldingen jeg har sett.
Tviler man så kan man bare ringe politiet å spørre?

Jeg orker ikke å overse det iaf, for det er jævlig kjedelig om han står utenfor døra di[&:]

Mine unger er trygge innendørs, og jeg har ikke tenkt å åpne døra om det kommer en fremmed mann, så jeg gidder ikke å ringe for å sjekke.. [8D] Men jeg leser sånne på face ukentlig i forskjellige varianter..

dytt

Godt poeng.

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/heimdal/article1576736.ece <- der kom den!

Back
Topp