VIKTIG lesning!

Syns det der er helt sykt! Husker når eg var 10år(!!) Klarte eg ikkje lavær å si noe til en mor som hadde ull teppe forran vogn åpningen.. (eg var høffelig) og ho kjefta meg huden full! Måtte jo skjønne at eg et lite barn ikkje visste bedre enn ho! Var nesten på gråten eg.. for eg ville jo bare være snill.. heldigvis var det en annen mor der som hørte det som tok meg i forsvar:p ho hadde parPly som skjermet for solen på sin barnevogn :D

Helt forferdelig! Synes jeg faktisk ser flere og flere som har teppe over vogna. Leste om det for noen år siden på hjemmesiden til de som har mistet barna sine i krybbedød. Sa også i fra til barnehagen barna mine går i da jeg stadig så teppe over vogna der også, og de sluttet med en gang:)

Jeg måtte også gi beskjed i sønnens barnehage

Jeg viste ikke om dette før jeg selv blei gravid. Syntes de fleste har teppe over vognen :(

Ja, det har jeg sett masse av i byn. Huff. Trodde kanskje det var pga forurenselse eller noe jeg, men er jo ikke bra. De skal jo ha luft. Er det for kaldt ute, holder man seg inne. Og er det sommer, så bruker man enten myggnetting eller noe som beskytter for sola.

Har sett flere som gjør det,og jeg klarer ikke holde kjeft så jeg sier det til vedkommende,på en fin måte:-)
De fleste er uvitende og takker for opplysningene:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Oss va i Danmark for noken år sida, d va 30 varme grade ute å folk tetta vognene me tjukke teppe, helt grusomt:( ej veit Vertfall at hadde ej sett d i dag hadde ej sakt fra..

Synes kanskje at dette også er noe helsesøster, og kanskje til og med jordmor under svangerskapet, bør si noe om..

Uff jeg har sett to stykker bare i dag jeg... Folk vet ikke bedre, det er den eneste grunnen.

-- tasting fra mobil --

Er helt sjokka jeg. Trur de sa det til oss flere ganger sist vi var på barsel og det var det aller siste de sa før vi reiste. Derfor kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor folk her i området går rundt med tildekkede vogner.. De får jo sikkert samme beskjed på sykehuset de også...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Er jo helt merkelig hvordan en av de som kommenterer under sier at "helsetepper puster så de er jo kjempe greie å bruke til å dekke vogna"... Gud -.-

-- tasting fra mobil --

Back
Topp