Viktig informasjon...

Linka

Gift med forumet
Siden jeg ikke informerte dere om 70 års laget legger jeg nå ut info om den neste begivenheten i våres liv :

Tirsdag 06.06.06 drar min eldste sønn, Christian, til syden med sin mormor og bestefar. De skal være borte i eksakt 2 uker og vil da ankomme gardermoen for hjemreise.
Mens de er på ferie vil sikkert Christian , drikke , og spise . Han vil sikkert også og . Det vil også bli mye .
Dette betyr at jeg vil være her hos dere ganske mye mens Alexander sover, bortsett fra onsdag morgen da jeg skal vaske huset.

Håper at dette er greit for dere og at gutten min koser seg i solen med besteforeldrene sine.
That`s all folks..
Klemmer

Wow 2 uker borte fra deg???
Hvordan klarer du det???

Jeg sliter me en helg [&:][8D]

ORIGINAL: Linni

Wow 2 uker borte fra deg???
Hvordan klarer du det???

Jeg sliter me en helg [&:][8D]

Vel, vi er vant til det. Han var med oss alle da han var 3 mnder og etter det har jo mamma og pappa passet han veldig mye i helgene når vi begge jobbet. Dette er tredje året han er med dem til syden og han storkoser seg. Han har pratet på det i en mnd nå ( bare meg, ikke mamma og pappa. Og ikke babyen. )
Skal være med dem to uker i september også.
Så lenge han liker det og koser seg ser jeg ikke at det gjør han noe vondt. Han dro jo en uke alene med mamma i februar og de koste seg gløgg ihjel.

Klemmer

Så koselig da!!! Da ser vi jo mye til deg da jo! jippii[;)]

Jepp, jeg blir her med dere jeg. Gledere meg vilt... tihi...

Heldigen du som klarer det da [:D]
Sikkert kjempe gøy for han så er det kun han som får oppmerksomheten og [;)]

ORIGINAL: Linni

Heldigen du som klarer det da [:D]
Sikkert kjempe gøy for han så er det kun han som får oppmerksomheten og [;)]

Det går så bra så. Selfølgelig savner jeg han, men etterhvert setter jeg pris på alenetiden. På slutten av de to ukene så kommer savnet igjen og forrige gang da vi hentet han og mamma på gardermoen gråt jeg nesten. Syntes han hadde vokst sååå mye på en uke altså...
Tror det er godt for oss voksne med litt alenetid. Alexander er jo så liten at han krever jo ikke så mye enda. Sover, spiser og koser seg sammen med oss.
Klemmer

Go Tur Christian!![:D]

ORIGINAL: careen

Er sikkert kjempekoselig for ham å være alene med besteforeldrene.
God tur til Christian. [:)]

Han syntes at det er så stas at.

Klemmer

Aaah...Trodde det var enda litt senere jeg...[8|]
Håper han koser seg masse da!!![;)]
Også får du kose deg du og!!![:)]

Åååå...dere er såååå heldige som har sånne foreldre som stiller opp så masse!!!
Skulle gjærne hatt bare ei helg fri av og til ja...
Bare å nyte det...han har godt av å bli "utsjemt" litt han også! [;)]

Back
Topp