"Viktig" informasjon til dere fra meg !!!

Linka

Gift med forumet
Som dere alle vet skal vi flytte snart. Hvis alt går etter planen er det 5 dager til overtagelsen, men jeg tror nok de har for mye igjen til at det går. Uansett tar vi gjerne 1000.- kr dagen hvis de trenger ekstra dager vi... ( de må betale dagmulte hvis de må utsette litt )

Den gledelige nyheten er at vi får endelig eget soverom til oss og hver av gutta. Pluss 96 kvadrat til å kose oss på...

Den dårlige nyheten er at jeg ikke vil være på nett fra ca 29 juni - 10 juli. Dette fordi NextGen Tel ikke kommer før den 10 juli å setter opp internetten.

Sier ifra nå så dere ikke får sjokk når jeg blir borte.
Savner dere alle sammen allerede !!!!!

Klemmer

Håper dere får det til tiden men greit dere får penger hvis det går over.
Skulle ønske det var meg som hadde så få dager igjen [;)]

Men kommer til å savne deg skal ringe inn å ta de jeg [;)]

ORIGINAL: Linni

Håper dere får det til tiden men greit dere får penger hvis det går over.
Skulle ønske det var meg som hadde så få dager igjen [;)]

Men kommer til å savne deg skal ringe inn å ta de jeg [;)]

Du er bare en engel alstå Linni....

ORIGINAL: careen

Håper dere får det fort da[:D]

Blir trist her uten deg, kommer til å savne deg masse.

Du kan ikke bruke frisurf og vanlig telefonlinje i mellomtiden da??
*håpe håpe*[;)]

Klem

Kune prøvd, men tror montøren må legge siste delen av telefonledningen før vi kan bruke den. Er jo helt nytt så det er noe slikt med både tv`n og telefonen. Men for din skyld skal jeg love å sjekke.
Klemmer

ORIGINAL: careen

ok. da er det ikke så lett å komme på nett nei.[&o]
Du får kose deg med flytting.
så kommer du sterkere tilbake etterpå[:D][:D][:D] 
det er jeg helt sikker på[:)]

klem

Det gjør jeg, men grøsser når jeg tenker på alt jeg må ta igjen...hihi...
Klemmer

ÅÅÅÅÅ Vi kommer til å savne deg masse

NOOOOOOO!!!! WHY?? WHY????  [:(][:(]
Kommer til å savne deg MASSE!!! får satse på det blir treff i mellomtiden da![;)]

Fiorelina : Du er bare så god altså.

Homma : Du sier noe der. Greit å få ryddet og flyttet ting inn før man setter seg på babyverden. Har en tendens til å bli her i timesvis...Hehe...

Chill24 : Kommer til å savne deg masse også vennen. Blir så glad hvet gang jeg ser Jonas. Får håpe at vi får tatt et treff snart.

Kommer til å savne dere alle sammen, men jeg kommer tilbake å da skal jeg ta igjen det tapte.

å nei!!! kommer til å savne deg kjempemasse!!!! [:(]

Men kjekt at dere får flytte inn i nytt hus da, så deilig!!!!![:D]

Buster : Det er skikkelig kjekt å få noe eget, men jeg kommer til å savne dere også. Kanskje jeg skal la dataen stå igjen her så jeg kan sitte her om kvelden ?? Halt tomt i rommet bortsett fra meg og dataen. Skikkelig kos ??

ORIGINAL: mamma_20

Hvem skal holde orden i de viktigste trådene da Linka??? [:(] kommer til og savne deg jeg og da [:)]

Det ordner seg sikkert vet du. Får bare ta det igjen senere.
Klemmer

ORIGINAL: Linka

Kanskje jeg skal la dataen stå igjen her så jeg kan sitte her om kvelden ?? Halt tomt i rommet bortsett fra meg og dataen. Skikkelig kos ??

Ja du kan vel gjøre det. Si til sambo at du skal på besøk til mamman din så sitter du i "gammel" leiligheten å tilbringer kveldene med oss??? 

ORIGINAL: Trulte74

Kanskje jeg skal la dataen stå igjen her så jeg kan sitte her om kvelden ?? Halt tomt i rommet bortsett fra meg og dataen. Skikkelig kos ??

Ja du kan vel gjøre det. Si til sambo at du skal på besøk til mamman din så sitter du i "gammel" leiligheten å tilbringer kveldene med oss??? 

Den var ikke dum. Vurderer det sterkt.. hihihi...
Klemmer

GO FOR IT, GIRL!!!!

Ååå kom fort tilbake igjen Linka, du som passer så godt på oss i januarklubben[:D][:D] Kommer til å savne deg[;)]
Stor klem[:)]

ORIGINAL: gry

Ååå kom fort tilbake igjen Linka, du som passer så godt på oss i januarklubben[:D][:D] Kommer til å savne deg[;)]
Stor klem[:)]

Det blir et stort tomrom nå en stund da ja [:(]

Kommer til å savne dere veldig jeg også. Mest fordi jeg syntes at vi har en så god kjemi her inne og dels fordi jeg syntes det er kos å titte innom om kvelden før jeg legger meg.

Klemmer

Klemmer til deg også Linka'en vår!!!

Det med kjemien har du helt rett i Linka!!
Jeg tviler på at det er så kjekt i de andre Født i... forumene [;)]
Vi er best

Vi er nok de beste, på mange områder, ja,
og det hadde vi IKKE klart uten Linka!!
(og alle dere andre)

Back
Topp