VIKTIG INFO OM SLANKEKRIGEN! Start:januar 2012

I'm in!:D
Men får ikke vært lagleder, siden jeg har fått jobbing på mandagskveldene.
 
Gleder meg...  men kjenner jeg sliter med å navigere meg selv inne på siden her, så håper jeg finner frem til alle mld. som blir lagt ut. 

Happygirl84 skrev:
Det har seg nå sånn at jeg har tatt på meg hovedansvaret (ingen andre som ønsket) for neste runde med slankekrigen!

Her er litt info fra min side, men bare si ifra om det er noe dere ønsker annerledes e.l!

- VEKT sendes til meg på pm innen kl 19 onsdag 24.aug! Denne vekta er KUN for å dele inn lagene slik at det blir mest mulig lik fordeling!

- De som ønsker å være lagledere skal skrive dette også i den samme pm! Jeg noterer meg de som har sagt seg villige til dette i den andre påmeldingstråden, men det er greit at jeg får det på pm i tilfelle noen ikke vil likevel eller om det er noen nye som vil!

- Torsdag 25.august (kvelden) deler jeg ut laga!

- Mandag 29.august starter krigen! Den vekta dere da sender inn til lagleder er STARTVEKTEN, og ingen ryker ut den første uka! Første gang noen ryker ut er: 5.september!

- MANDAGER er altså veiedag! Innen kl 19 skal deres vekt i kilo og prosent sendes til lagleder.

- Lagleder skal sende meg info om: hvor mye laget har gått ned/opp i vekt og prosent, lagets medlem som har gått ned MEST i vekt med prosent, og den som har gått ned minst i vekt evt ikke oppdatert. Dette innen kl 20 på mandager!

- Mandag kl 21 (senest) annonserer jeg vinnere osv!


Legger ved "oppskrift" over hvordan man regner vektnedgang i prosent:
Ukens vektnedgang / forrige ukes vekt x 100


 
Svarer her også sånn at jeg er sikker..
Jeg vil gjerne være med.
 


Julita skrev:


ninoz skrev:


sweetmama skrev:

så flott at du tok på deg hovedansvaret:) 

pm med vekt er sendt:)



sign :)

 trippelsign :)

sign :))
 
Hei.
Jeg har vært i feriemodus, og har nesten ikke vært inne her i sommer.. så glemte helt denne krigen... Men nå er jeg klar som et egg..

Mulig det er for seint. men prøver likevell... (har forståelse for at jeg ikke får være med siden jeg er 2 timer for sent ute... :S

Men får jeg være med så låver jeg å oppdattere hver uke. (gjorde det sist også)
 


blingbling skrev:
Hei.
Jeg har vært i feriemodus, og har nesten ikke vært inne her i sommer.. så glemte helt denne krigen... Men nå er jeg klar som et egg..

Mulig det er for seint. men prøver likevell... (har forståelse for at jeg ikke får være med siden jeg er 2 timer for sent ute... :S

Men får jeg være med så låver jeg å oppdattere hver uke. (gjorde det sist også)


Send meg en pm du :) 
 


Happygirl84 skrev:


blingbling skrev:
Hei.
Jeg har vært i feriemodus, og har nesten ikke vært inne her i sommer.. så glemte helt denne krigen... Men nå er jeg klar som et egg..

Mulig det er for seint. men prøver likevell... (har forståelse for at jeg ikke får være med siden jeg er 2 timer for sent ute... :S

Men får jeg være med så låver jeg å oppdattere hver uke. (gjorde det sist også)


Send meg en pm du :) 


Toppers.. Jeg har allerede gjort det...

(ser også en grusom skrivefeil jeg skrev... Noe om en låve.... :P) *rødme*
 
Dumt jeg ikke så dette før.. kunne tenkt meg å vært med
Får se om jeg slenger meg med neste gang da
 
Happygirl84: Kunne du har skrevet reglene i hoved innlegget her, hvordan det fungerer når vi går inn i finaleukene? Hvor mange som får være med fra hvert lag å sånn.... :)
 


Christine88 skrev:
7.-14. oktober??? Mener vel november?


Kan vi ikke bare forbli i oktober litt?
Leste nettopp at det er meldt så SINNSYKT kaldt fra november seh!!
 


Happygirl84 skrev:


Christine88 skrev:
7.-14. oktober??? Mener vel november?


Kan vi ikke bare forbli i oktober litt?
Leste nettopp at det er meldt så SINNSYKT kaldt fra november seh!!



Det går fint for min del ;)
Da blir det enda lenger til neste sommer da:/
 
De 5 som går fra semifinalen til finalen, er det de med beste prosent i semifinaleuka? Eller er det de med beste prosent totalt gjennom hele krigen?
Og vinneren av hele krigen, er det den som har best prosent i finaleuka, eller den som har best prosent totalt gjennom hele krigen?
 
Det har jeg lurt på også :-) På Tv er det vel den som har gått ned mest totalt, men trenger jo ikke være det samme her. 
 


ninoz skrev:
De 5 som går fra semifinalen til finalen, er det de med beste prosent i semifinaleuka? Eller er det de med beste prosent totalt gjennom hele krigen?
Og vinneren av hele krigen, er det den som har best prosent i finaleuka, eller den som har best prosent totalt gjennom hele krigen?

De 5 som går fra semi til finale, er de 5 som har best nedgang i den uka..

Og vinneren av krigen er den som har gått ned mest totalt gjennom hele krigen, av disse 5 personene :) 
 


Happygirl84 skrev:


ninoz skrev:
De 5 som går fra semifinalen til finalen, er det de med beste prosent i semifinaleuka? Eller er det de med beste prosent totalt gjennom hele krigen?
Og vinneren av hele krigen, er det den som har best prosent i finaleuka, eller den som har best prosent totalt gjennom hele krigen?

De 5 som går fra semi til finale, er de 5 som har best nedgang i den uka..

Og vinneren av krigen er den som har gått ned mest totalt gjennom hele krigen, av disse 5 personene :) 


Takk 
 
Back
Topp