VIKTIG info om skjulte grupper

J

Janet

Guest
VIKTIG INFO

Vi har mottatt tilbakemeldinger om at det ikke føles riktig og at det av og til er blitt gjort feil fra vår side når det gjelder tilgang til skjulte grupper. I tillegg er det ikke mulig å be om tilgang til skjulte grupper fra appen.


Fra i dag av:

- Alle termingrupper kan velge seg en person som er "Tilgangsansvarlig" til skjulte grupper. (Lag en avstemming og gi deretter beskjed til gruppeansvarlig på deres gruppe slik at hun kan oppdatere infoen om tilgang til skjulte grupper.)
(NB. Jeg er ansvarlig for alle 2012 grupper - kontakt meg når dere har valgt en "Tilgangsansvarlig".)

-Vi oppdaterer tråden med info om skjulte grupper og ber alle brukere som ønsker tilgang sende en melding til "Tilgangsansvarlig". Tilgangsansvarlig svarer brukeren evnt. ja / nei og hvorfor. Brukeren som ønsker tilgang må også be om tilgang via "vanlig prosedyre" gjennom innstillingene sine. Hvis en bruker IKKE har tilgang til pc, da kan en sende en pm til meg for å å be om om tilgang.

Når "Tilgangsansvarlig" har godkjent en bruker så må hun inn i en tråd på VIP og skrive at bruker XXX kan få tilgang til XXXX 14. Da vil første moderatoren som er innom sjekke tråden for oppdatering og gi tilgang.

"Tilgangsansvarlig" vil også få et eget ribbon på profilen sin med tittel.

Håper alle vil bli fornøyde med denne løsningen :)
 
Back
Topp