VIKTIG!!! Husk reglene for å beholde tilgang til skult forum. *alle må lese*

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Utdrag fra forumreglene for å få beholde tilgangen til skjult forum:

* Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Aktivitetskravet er slik at ingen kun skal "sniklese" på private temaer uten å delta aktivt.

Jeg har gjort en opptelling fra 1.desember-4.januar og fjernet tilgangen til 23 (!!!) stykker som ikke hadde et eneste innlegg i denne perioden.

Følgende 26 (!!!) stykker oppfyller ikke kravet om 10 innlegg i denne perioden. Men jeg tenker å være litt "snill" og gir dere en måned til å skrive minimum 10 innlegg i gruppen/måned dersom dere ønsker å beholde tilgangen. Om noen på listen har like få innlegg om en måned vil tilgangen bli fjernet.

Så ser du nicket ditt på listen og vil beholde tilgangen til skjult forum; skriv flere innlegg den neste måneden.

Medlemmer med mindre enn 10 innlegg i perioden 01.12.-04.01.:

Snarttobarnsmor

Chaland

Mamma.til.1

Real

Snart3gull2015

Cilie931

K84

Alvea

SeteAnd

Løvetanna86

Caroline92

Twinkle

Heltutrolig13

Mammamia87

Babydrøm<3

SF100808

Miao

Maria0417

Sunny87

Lynet89

borga001

Mother_to_be

Mammai2016

Mammatil3<3

Gme

T88

Supert at du tar tak og gjør en god jobb :)

Ikke så lett og være veldig aktiv når kvalmen aldri gir seg men prøver så godt jeg kan :p

Dersom man er fraværende over en lengre periode og mister tilgang kan man søke på nytt om ny tilgang når man er tilbake og er mer aktiv igjen. :)

Jeg har mistet tilgang - hva må jeg gjøre for å få tilgang igjen? :-)

Mistet også tilgang, selv om jeg mener jeg har vært noe aktiv i desember. Men shit au, er flere forum man kan være med i.

Reglene for å få tilgang til skjult forum er som følger:

Brukeren må ha laget seg et nick.
Dvs. at brukere med navn som starter med Bkno derfor ikke kan bli medlem av skjult forum.
Brukeren må stå oppført på terminlisten.
Brukeren må ha skrevet 50 innlegg i termingruppen.
Brukeren må ha vært medlem i minimum 1 måned.
Reglene for å beholde tilgangen til skjult er som følger:
Skrive minst 10 innlegg i løpet av 30 dager inne på skjult forum.
Medlemmene av skjult gruppe kan allikevel selv bli enige om hvilke kriterier som skal stilles for å beholde tilgangen til skjult. Noen grupper velger for eks. å kreve minst 30 innlegg i måneden for å beholde tilgangen. Andre holder seg til 10 innlegg. Det viktige er uansett at dere blir enige om reglene i fellesskap, og at det informeres om reglene også på den åpne termingruppen.
Reglene for å få tilbake tilgangen til skjult:
Her er det slik at dere må sammen bli enige om hvilke regler som skal gjelde. Men husk at det blir mye arbeid for administrator å fjerne tilgangen til en bruker ene dagen, for så å legge til dagen etterpå. Dersom dette blir et problem, kan løsningen på dette være å ha en karantenetid på 1-2 uker, før de kan få tilgangen tilbake. Noen grupper har også karantenetid + krav om x antall innlegg på den åpne termingruppen. Dette må dere bli enige om i felllesskap.
Hvorfor er det aktivitetskrav på skjult forum?

Hvis man ser på forumreglene, finner man bakgrunnen for hvorfor man har skjulte grupper:

"Hensikten med skjulte grupper er at brukerne skal kunne diskutere fritt også rundt vanskelige temaer. Derfor er det ikke tillatt å bringe informasjon som er delt i skjulte rom ut av gruppen."

Satt på spissen er det derfor ikke ønskelig å ha brukere inne på den skjulte gruppa, som kun er der for å lese. Hvis de ikke bruker gruppa og ikke klarer å bidra med så lite som 10 innlegg i måneden (eller det kravet gruppen setter), har de heller ingenting der inne å gjøre. Dette er også for å forebygge at denne informasjonen tas ut av det skjulte forumet.

hvor søker man om tilgang i første omgang? har bare latt være jeg :p
Om man står oppført på terminlisten og har 50 innlegg på åpent forum kan man søke om tilgang til skjult. Da sender du meg en privatmelding, så tar jeg det videre til administrator. :)

Mistet også tilgang, selv om jeg mener jeg har vært noe aktiv i desember. Men shit au, er flere forum man kan være med i.
Da jeg søkte opp brukernavnet ditt på skjult forum i perioden 1.desember-4.januar fikk jeg ingen treff. Så da har du ikke vært aktiv der i den perioden. ;)

Om du ønsker tilgang igjen kan du søke på nytt 14.dager fra da du mistet tilgang, og når du har skrevet 10 innlegg på åpent forum for april. :)

Jeg har mistet tilgang - hva må jeg gjøre for å få tilgang igjen? :-)
Da får du 14 dagers "karantenetid" og i den perioden må du skrive 10 innlegg på åpent forum for april. Etter det sender du meg en privatmelding så ordner vi det. :)

Da får du 14 dagers "karantenetid" og i den perioden må du skrive 10 innlegg på åpent forum for april. Etter det sender du meg en privatmelding så ordner vi det. :)
Er ikke dette fryktelig strengt? :-)
Vil tro flere enn meg var opptatt/mye borte i desember. Jeg var tre uker på ferie og deretter var det jo jul :-)

Er ikke dette fryktelig strengt? :-)
Vil tro flere enn meg var opptatt/mye borte i desember. Jeg var tre uker på ferie og deretter var det jo jul :-)
Det er av praktiske grunner. Reglene er like for alle. Når 23 stykker er fjernet fra forumet pga inaktivitet innebærer det veldig mye jobb for administrator, hvis alle skal ha tilgang igjen med en gang blir det dobbeltarbeid for administrator.

Reglene er til for å sikre at de som har tilgang er aktive, og ikke bare "sniker" på det som kan være private emner uten å delta i diskusjonene. ;)

Back
Topp