VIKTIG BESKJED TIL ALLE!

KristineBirgitte

Forumet er livet
Det har vært så koselig her de siste ukene med så mye aktivitet og så mange hyggelige jenter og damer. Stemninga har vært på topp, og jeg har elsket det. Gleeedet meg til å logge på her :) Dere er en gjeng med fantastiske damer. Sprudlende, hyggelige, morsomme, kloke damer, og jeg vil bare si at jeg synes det er kjempetrist hvis mange av dere forsvinner igjen nå som konkurransen er over. Det har vært så flott her inne nå, så jeg håper dere blir værende, alle sammen :)

Takk for noen kjempemorsomme uker. Dere er de beste som fins! <3

Håper virkelig det bare fortsetter å øke i aktivitet...savner å glede meg til helga for å henge på BV fra kl 20-02/03 på natta og storkose meg med all underholdningen

er så enig med deg!:) men tror nok ikke det vil være mulig å opprettholde et SÅ høyt nivå til enhver tid, men håper inderlig det blir høyere enn før:) da baller det på seg og flere og flere deltar, og vips er ting som før igjen!:) men samtidig synes jeg på mange måter det har blitt bedre nå enn det var før påske faktisk!:)

Jeg har ikke planer om å forsvinne hvertfall for jeg trives kjempe godt her inne 

Hvis jeg er inkludert i disse morsomme flotte damene, kan jeg betrygge deg med at jeg i allefall kommer til å være her like mye som de siste ukene fremover også. Og DA vil jeg nok kanskje bli blandt topp 20 igjen :P

Digger BV, slik det har blitt nå. Etter 6 år på forumet, så har det endelig blitt en hyggelig rolig, skravlete stemning med lite drittslenging i krokene ;)

Jeg kommer ikke til å forsvinne ihvertfall. Så lett blir dere ikke kvitt meg :P

det har vært veldig koselig! jeg forsvinner ikke, men blir kanskje litt mindre framover da jeg får mye å gjøre med oppgaver og praksis og liknende veldig snart!

:)) <3

Back
Topp