Viktig ang. sykkelhjelmer *link*

BambinoLukas

Gift med forumet
Denne linken har jeg stjålet fra generell...
Etter den forferdelige ulykken i forrige uke med hun 3 år gamle jenta som hang fast i sykkelhjelmen sin og ble kvalt så syns jeg disse hjelmene hørtes geniale ut.

De har "grønn lås", dvs at de løser seg ut hvis ungen blir hengende fast. Man får visstnok bare kjøpt de i Sverige foreløpig så neste gang vi skal dit (om 2-3 uker) så skal vi kjøpe sånn til Lukas.

http://www.lockerroom.se/a21Formel1.htm

Supert!! den skal jeg kjøpe, takk!!

Oiiii, har det vært en sak i mediaene om denne ulukken??
Har ikke fått med meg dette jeg da [&o]

ORIGINAL: Love4two

Oiiii, har det vært en sak i mediaene om denne ulukken??
Har ikke fått med meg dette jeg da [&o]

Uff ja, det skjedde visst i barnehagen hun gikk i. Hun var ute av syne i kun noen få minutter og da var det altså gjort. Hun hadde gått med sykkelhjelmen på seg og ble hengende fast i et eller annet og ble kvalt. Tragisk!

Det samme skjedde med kusinen min for en del år siden. Hun ble hengende fast i sykkelhjelmen. Hun var livløs og blå da luftambulansen kom men det gikk heldigvis bra med henne. Hun overlevde og ingen varige skader...

Derfor vil jeg ha sånn hjelm til Lukas!!!!! [:)]

Å hjelpes [:o]
Thea som tar på seg sykkelhjelmen når vi går ut i fra garderoben, hun kan jo finne på ting i et ubevoktet sekund fram til porten det sykkelen står [&:]

Hva koster de?

Thea som tar på seg sykkelhjelmen når vi går ut i fra garderoben, hun kan jo finne på ting i et ubevoktet sekund fram til porten det sykkelen står [&:]

Hva koster de?

Uff ja, det kan være fort gjort. Man kan ikke gå rundt å tenke at det verste skal skje hele tiden heller men greit å ta forhåndsregler syns jeg.. [;)]

Jeg vet ikke hva de koster...

ORIGINAL: BambinoLukas

Hva koster de?

Uff ja, det kan være fort gjort. Man kan ikke gå rundt å tenke at det verste skal skje hele tiden heller men greit å ta forhåndsregler syns jeg.. [;)]

Jeg vet ikke hva de koster...

Jeg skal i allefall bli steng på det at hun ikke får lov til å gjøre annet enn å sykle når hjelmen er på [&:] ikke det at hun har gjort annet, men greit å lære henne til det. I alle fall prøve [8D]

Sjekket hjelmen til Gabriel og den er faktisk sånn[:)]
Det var bra!

De er ikke så dyre, de selger noen på ICA her med den låsen til rett over 100 lappen[:)]
God investering.

ORIGINAL: Luga

Det var bra!

De er ikke så dyre, de selger noen på ICA her med den låsen til rett over 100 lappen[:)]
God investering.

Så bra!
Hvor har du kjøpt den?

Hei,

er det ICA i Sverige du har kjøpt den? har ringt litt rundt på ICA i Norge men de harn ikke tror jeg. Sukk[X(]
DU får starte med import til norge[:D] du har en kunde her iallfall

ORIGINAL: BambinoLukas

ORIGINAL: Luga

Det var bra!

God investering.

Så bra!
Hvor har du kjøpt den?

Jeg kjøpte den i sportsbutikken der vi kjøpte sykkelen hans.
Men, jeg bor jo i Sverige da..

Så, ja, First Time: ICA i Sverige. Men, SÅ dumt at de ikke har dem i Norge! [:o]

Back
Topp