Viktig ang sengekant

Årolilja

Forumet er livet
Hvor lenge bør man ha den beskyttelseskanten nedi sengen? Den man knyter fast som gjør det lunt og godt for babyen. Husker ikke hva den heter.
Når jeg slang den til vask i sta funderte jeg litt på å ikke sette den på igjen. Snuppa er 1 år og 9 mnd og hun slenger jo bein og armer ut igjennom sprinklene uansett.
Hvor lenge hadde eller kommer dere til å bruke den?

Bruker den fremdeles vi[:D] Men det er bare fordi at smukkene detter ut hvis ikke..[;)]

ORIGINAL: TrollebolleMor

Den slutta jeg å bruke når mini var 5mnd,hehe[8D]

Her og.... bare i veien...

Den tok jeg bort når vi måtte senke senga ned på det laveste.... Ho var vel ca 7-8 mnd da tenker jeg...

Snoopyen vår er 1,5 år og vi bruker den fortsatt! [:)] Synes det blir koseligere oppi der, når sengekanten er på. [:)]

Vi bruker den fremdeles. Vi prøvde å ta den ut, men da fikk han ikke sove.. [&:]

Hadde den der til vi byttet til vokseseng vi[:)] Da var snuppa rett over 2 år[:)]

kommer til å beholde den fordi den holder smokkene inne og fordi senga ser masse finere ut med den oppi[;)]
1,5 år her.

Vi bruker den enda, ellers dunker han seg veldig i sprinklene.. for han skal ligge med fjeset inntil den
for å sovne![8D]

Her brukes den også fortsatt. Blir litt lunere oppi der, og så faller ikke smokken så lett ut:) Så vi kommer vel til å bruke den til hun skifter seng.

..

min er 1,5år.og vil slutta itidligere i høst...

Back
Topp