Viking-sko

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som har erfaringer? Jeg har sett på Viking Hobbit, gore tex. Hvordan er Viking i str? Tenker at det er bedre å kjøpe gore tex enn vanlige joggesko til bhg. Støvler har hun jo, og vanlige skinnsko.

Vi har viking gore tex sko til vesla ( Tror det er hobbit) kjøpte de i vår å hun har brukt de mye. Tror de er litt små i størrelse, vi prøvde 22 og 23 å det var de i 23 som passet best, selv om alle de andre skoene hennes er i 22. De er ganske lave så fungerer best på tørt føre. Hvis jenta de har joggesko som passer enda frem til når det blir kaldere ville jeg ikke kjøpt nye sko nå, men ventet en mnd eller to å kjøpt vinter sko istede.
Vi er fornøyd med viking skoene å hun har aldri klaget på de, god kvalitet å veier lite. Perfekt på en liten barnefot som nettopp har lært seg å gå å trenger en fast sko med god såle og støtte.

Vi har viking gore tex sko til vesla ( Tror det er hobbit) kjøpte de i vår å hun har brukt de mye. Tror de er litt små i størrelse, vi prøvde 22 og 23 å det var de i 23 som passet best, selv om alle de andre skoene hennes er i 22. De er ganske lave så fungerer best på tørt føre. Hvis jenta de har joggesko som passer enda frem til når det blir kaldere ville jeg ikke kjøpt nye sko nå, men ventet en mnd eller to å kjøpt vinter sko istede.
Vi er fornøyd med viking skoene å hun har aldri klaget på de, god kvalitet å veier lite. Perfekt på en liten barnefot som nettopp har lært seg å gå å trenger en fast sko med god såle og støtte.

Tusen takk. :)

De er sikkert fine. Men har barnet ditt breie bein/høy rist så kan de bli vanskelig. Mim datter hater dem og bare skriker. De er veldig smale og lave inni. Så må prøve skikkelig før man kjøper.

Min passer ikke viking så godt, så endte opp med superfit gore-tex. Kjempefornøyd med de!

Vi har både goretex joggesko (superfit) og vanlige joggesko. Fant begge på salg:)

Synes det er greit å kunne bytte på litt, vi er mye ute.

Back
Topp