Viking Gore-Tex

DeUtroligeÅrene

Glad i forumet
er det greie vinterstøvler?
 
Er de jeg har vært mest fornøyd med[:D]
 
her har jeg vært kjempe fornøyd med de
 
ORIGINAL: FrøkenFryken

Kjempe gode [:)]

enig, men ikke veldig varme....
 
ORIGINAL: funny_bunny

Er de jeg har vært mest fornøyd med[:D]
 
Back
Topp