Viken sykehusene, far tillatt på barsel?

En tråd i 'Juni 2020' startet av Eline2020, 21 Mai 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Eline2020 Guest

Noen som vet om Viken sykehusene også har åpna opp for far med på barsel? :happy:

Hadde vært koselig hatt pappan der litt mer enn to timer etter fødsel. To timer er jo ingenting, man har vel ikke roa seg etter sjokket engang:love2

2. B-gjengen Elsker forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

På Kalnes får far være med fra aktiv fødsel og hele tiden på barsel :love7

• Liker Liker x 1
  3. pusemjau Elsker forumet Marshmallows 2022 Himmelbarn Junilykke 2020 ♡

Venter også spent på dette. Håper sånn at det åpner seg opp for dette på Kongsberg snart:nailbiting:❤️

• Liker Liker x 1
  4. B-gjengen Elsker forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Drammen og Bærum har også åpna opp, det er vel Viken det og? Jeg har ikke så kontroll på de nye fylkene :)

• Liker Liker x 1
  5. Eline2020 Guest

Ja det er det faktisk. Da er kanskje de åpna da, så fint. Skal jeg sjekke ut :)

6. Eline2020 Guest

Hvor fant du denne infoen? På deres nettsider står det fortsatt at de ikke kan være med.

7. B-gjengen Elsker forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Facebookgruppa "Sykehusinfo - koronaregler" :) Der ligger det oppdatert info for de fleste sykehus.

• Liker Liker x 1
  8. Eline2020 Guest

Takk :)

9. Starflower Elsker forumet Himmelbarn Oktoberbarna 2021♡

Jeg ligger inne på Ahus nå med svangerskapsforgiftning. De har fremdeles stengt alt og ingen oppdatert info siden 14.04, men jeg fikk lov til å få samboer på besøk i 3 timer i dag. Tror egentlig ikke de har lov, men siden jeg mest sannsynlig må ligge her i 2-3 uker eller frem til en eventuell igangsettelse så tror jeg de syntes litt synd på meg og gjor et unntak.

10. Stabæksvensken Flørter med forumet

Jeg fikk beskjed på onsdag at Bærum ikke hadde åpnet opp...
    Skal dit på kontroll på onsdag, kan dobbeltsjekke da.

11. pusemjau Elsker forumet Marshmallows 2022 Himmelbarn Junilykke 2020 ♡

Denne infoen så jeg stod på vestre viken sine sider under besøkende. Når det står slik generelt for alle vestre viken sine sykehuser, så bør de vel praktisere likt?
    Ser at det ikke er noe oppdatert info til fødende og gravide (sist oppdatert 12.04).
    Tenker å høre med jordmor til uka. Skulle ikke tror at det er langt unna på de fleste steder nå.

Vedlagte filer:

12. Stabæksvensken Flørter med forumet

Da krysser jeg fingrene for at far får bo på barsel innen jeg føder!

• Liker Liker x 1
  13. B-gjengen Elsker forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Jeg skal føde på Kalnes, så har i utgangspunktet ingen interesse av å finne på ting altså :p Dette lå på gruppa i går, jeg fikk det tilfeldigvis med meg da jeg scrolla gjennom feeden min. FB_IMG_1590140978664.jpg

På Bærum gjelder visstnok dagtidsbesøk frem til kl 22.

• Liker Liker x 1
  14. Gardinstanga Gift med forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Jeg spurte lege og jordmor på kongsberg sykehus på søndag.
    De er like stengt som før sa de. Og det er også resten av vestre viken

15. pusemjau Elsker forumet Marshmallows 2022 Himmelbarn Junilykke 2020 ♡

Jeg ser at de nye oppdateringene kom 19.mai, så i følge det jeg leste må de ha endret på det.

• Liker Liker x 1
  16. Gardinstanga Gift med forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Jeg tviler sterkt, men det er lov å håpe!! :joyful:. Håper de snart de åpner opp for far under keisersnitt.

• Optimistisk Optimistisk x 1
  17. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julikulene 2020 Julibaluba 2017

CE92FB66-B5E6-4D81-9454-36B2D86743C8.png
    Drammen har ikke åpna opp i følge nettsiden deres så vidt jeg kan se :sorry:

18. B-gjengen Elsker forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Dette er infoen som ligger på Facebook: Screenshot_20200524-133447_Facebook.jpg

Når både Kongsberg og Bærum har åpnet opp burde det jo være håp for Drammen også? :)

• Liker Liker x 1
  19. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julikulene 2020 Julibaluba 2017

Jeg håper det! Takk for info :D

• Liker Liker x 1
  20. pusemjau Elsker forumet Marshmallows 2022 Himmelbarn Junilykke 2020 ♡

Da er det bare å juble! Nå kan far være med på barsel!:D

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden