Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har hatt et 100 % vikariat siden august 2014 og det går ut akkurat 4 uker før permisjonen starter. Jeg tviler på at sjefen forlenger det med fire uker siden det er liten vits i at jeg er med på oppstartsperioden på småbarnsavdeling i noen uker før jeg drar. Har ikke snakket med henne om dette da jeg kvier meg litt. Nå vet jeg heller ikke hvordan min høygravide kropp har det i slutten av juli, så å melde seg arbeidsledig på nav for å bli kastet uti alt av småjobber er ikke aktuelt 6 uker før termin.
Du kan gjerne få legen til å sykemelde deg de siste fire ukene? Nav tar veldig hensyn til høygravide og hadde nok ikke anbefalt deg ut i andre småjobber den siste måneden eventuelt kan du gjerne få dagpenger de siste fire ukene, de kan også telle som permisjonsgrunnlag, men du har uansett god lønn de andre månedene så da teller de sterkere