Vikar

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Ok, gleder meg veldig til å kunne være hjemme som mor i over et halvt år, men hele situasjonen ble skummelt ekte nå når jeg sitter med opplæring av vikaren min. Flere som kjenner på dette?

Du er jo heldig som har vikar :-P her går jeg med dårlig samvittighet for å bli sykemeldt eller skal ut i permisjon :-/

Ok, gleder meg veldig til å kunne være hjemme som mor i over et halvt år, men hele situasjonen ble skummelt ekte nå når jeg sitter med opplæring av vikaren min. Flere som kjenner på dette?

Jeg kjenner på det samme! Har bare 6 uker igjen til permisjonen starter, og det er såå mye som skal ordnes i prosjektene "mine" før den tid. Kontrollfreaken i meg vil helst gjøre alt ferdig selv, men jeg må nok etterhvert få overført oppgavene til de som skal ha dem :p

Kjenner veldig på den at jeg blir "erstattet" :P Litt barnslig men, men...,
Håper bare det er plass til meg når hun er "utlært", orker ikke å gå å dingle uten å ha noe gjøre på.

Jeg kjenner også på den følelsen. Er ikke så morsomt å gi fra seg alle oppgavene sine. Jeg elsker jobben min så er kanskje litt ekstra ille av den grunn. :yuck:

Men samtidig så begynner det å bli tungt og jeg henger ikke helt med lengre pga for lite søvn. Klarer ikke å konsentrere meg som før og hukommelsen er ikke på topp. Så det skal bli godt å få ut babyen og starte på neste fase. ;)

Jeg kjenner også på den følelsen. Er ikke så morsomt å gi fra seg alle oppgavene sine. Jeg elsker jobben min så er kanskje litt ekstra ille av den grunn. :yuck:

Men samtidig så begynner det å bli tungt og jeg henger ikke helt med lengre pga for lite søvn. Klarer ikke å konsentrere meg som før og hukommelsen er ikke på topp. Så det skal bli godt å få ut babyen og starte på neste fase. ;)
Signerer denne ;-)

Enig, når kroppen sier fra, er det lettere å slippe taket på jobb. Min vikar starter til uka. Endelig liksom.

Jeg er frisk og fin, har lite plager og de plagene jeg har nesten å forvente med en graviditet.
Det som jeg gruer meg til er å være frisk, pendle en time hver vei til jobb for å ha ingenting å gjøre på. Det er det som gjør en syk når du ikke er det allerede.

Back
Topp