Vikar på jobben

Bruspulver

Forelsket i forumet
På min jobb er jeg den eneste som gjør, ja, det jeg gjør.
Nå har det blitt ansatt en vikar som begynner på opplæring neste mnd.
Kjenner jeg gruer meg skikkelig. Det er min jobb liksom.
Hva om hun gjør en bedre jobb, hva om de liker henne bedre.... :p

Vet jo at jeg ikke mister jobben. Men det er slike tanker jeg har nå. ;)
Flere som føler noe på å "gi bort" jobben sin?
 
På min jobb er jeg den eneste som gjør, ja, det jeg gjør.
Nå har det blitt ansatt en vikar som begynner på opplæring neste mnd.
Kjenner jeg gruer meg skikkelig. Det er min jobb liksom.
Hva om hun gjør en bedre jobb, hva om de liker henne bedre.... :p

Vet jo at jeg ikke mister jobben. Men det er slike tanker jeg har nå. ;)
Flere som føler noe på å "gi bort" jobben sin?
Jeg følte skikkelig på det da jeg gikk ut i permisjon sist. Grua meg skikkelig til å gå ut i permisjon, fortsatte å svare på mail og telefoner sporadisk gjennom hele permisjonen og starta på jobb igjen så raskt jeg kunne. Frykten min var totalt ubegrunnet, da jeg kom tilbake på jobb etter 7mnd så hadde det omtrent ikke blitt gjort noe innen mitt fagfelt:hilarious:

Tar det vesentlig mere med ro denne gangen kan du si. Men nå vet jeg jo også at jeg skal skifte avdeling når jeg kommer tilbake fra permisjon, så denne gangen legger jeg skikkelig til rette for erfaringsoverføring.
 
Skjønner deg jeg,,

jeg fikk Ny jobb i mai- ble gravid i juni :confused:
Føler litt av en "del av jobben" min var å holde orden på resten av gjengen på jobben og holde alt organisert og få ting gjort...
Nå er jeg 100% sykemeldt og hører at de savner meg og jobben jeg gjorde..
Er fortsatt med på møter osv, og hører stadig fra sjefen "ja, da er jo forhåpentligvis du tilbake"..

((Her i sverige kan man være hjemme ganske lenge da man får et visst antall dager som man fordele ut som man vil, tar man man-fre hver uke 00% så er det ca 1,5 år... ))

følte veldig på at jeg "mistet" jobben når jeg ble sykemeldt-
Men til tross for graviditet så tidlig og at jeg fortalte det før jeg fikk fast stilling gjorde at jeg fikk fast stilling og er garantert jobben tilbake når jeg er klar for det... så ikke fullt så redd for det lenger ☺️
 
Litt samme følelser her også. Jeg og en person til har fått midlertidig ansettelse på samme arbeidsplass ca samtidig jeg i 100% til sommeren og den andre i deltidsstilling fram til jul. Når jeg nå har blitt sykemeldt skal den andre personen ta over de prosentene jeg har blitt sykemeldt og videre over i min fullstilling når jeg skal i permisjon. Har fått spørsmål om å fortsette videre etter endt permisjon, men likevel redd for at den andre personen skal gjøre en bedre jobb enn meg på en måte
 
Back
Topp