Vikar krigleder

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hei alle søte damer! Nå har det seg sånn at jeg skal gifte meg i juni... 24 juni for å være mer eksakt, og jeg ser virkelig ikke for meg at det blir tid til slankekrig uka før (eller såklart samme uka).... SÅ det jeg har behov for er en vikarierende krigleder som er villig til å ta på seg akkurat denne jobben? Dersom alle leverer i ukene framover faller finalen til bryllupshelga...

Dere vil få god veiledning/opplæring i forkant!
 
Så gøy med bryllup :)
Vi er på ferie den uka, så vet ikke helt om jeg tør å ta på meg det. Får se om jeg i det hele tatt er med selv enda. :p
 
Spennande med bryllup [emoji7]
Eg er på ferie den tida og vil ikkje ha lika stor tilgang på Internett osv, så den kan eg dessverre ikkje ta på meg [emoji52]
 
Jeg kan sikkert! Så om du synes det er ålreit, send meg pm noen dager før å minn meg på det [emoji14]
 
Kanskje me kan gjera litt om på det? At me er fleire under finalen?
 
Jeg kan sikkert! Så om du synes det er ålreit, send meg pm noen dager før å minn meg på det [emoji14]

Høres topp ut! :) Er ei stund til enda, så ting kan endre seg masse innen den tid uansett (i forhold til slankekrigen altså - bryllup blir det :p) men da vet jeg at du kan ta det på deg :) Så får vi heller meldes når det nærmer seg :)
 
Back
Topp