Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som vet hvordan de regner ut foreldre penger ? Jeg jobber nå frem til desember i et vikariat. Men etter det har jeg ikke mer jobb. Kan jeg i det heletatt får forldrepenger om jeg ikke jobber de siste 5 mnd før termin?
Du må ha hatt inntekt 6 av de siste 10 mnd før permisjonen, og at gorldrepengene blir da regnet ut fra de 6 beste månedene om du har jobbet flere enn 6 mnd.
såvidt jeg har forstått det, så er det et lite smutthull der, dvs. At hvis du blir 100% sykemeldt FØR vikariatet ditt er over, får du fortsatt den sykelønnen til du evt blir friskmeldt eller går ut i permisjon..
Sist va det 6 av di 10 siste mnd! Men har en vennine som skal ha i januar, å var veldigt beskymret, for di på nav hadde sagt at di reknet ut inntekten for di 12 siste mnd, og gikk ut i fra det!?!?
Trodde også de regnet gjennomsnittet av de beste 6 mndr, men det stemmer ikke. Det er gjennomsnittet fra 1 år eller lenger, de går ut ifra, om man har varierende inntekt da.