Vidunder nr 2!

Sjokoladebolla

Andre møte med forumet
Noen her som har forsøkt prøverør for 2 gang? Vi var så utrolig heldige å få ei nydelig jente på første forsøk, på Ciconia i Danmark.

Skal prøve å få et søsken. Spørsmålet er når?! Har fått beskjed om å slutte å amme denne måneden, hvis vi vil forsøke på nytt i august. Er ikke klar for det i det hele tatt! Tulla er nå 10 mnd. Har time i Porsgrunn i august. Hva gjør vi? Skal jeg amme til ho lille er klar for å slutte? Når vil det eventuelt bli? Er ikke helt ung, så tiden løper litt fra oss.

Vet det er et luksusproblem. Vil det beste for ho vi allerede har. Samtidig som ho fortjener ei lillesøster eller bror. Hvordan slutte å amme? Håper inderlig noen kan komme med noen gode råd.

Hilsen ei som er utrolig glad for prøverørsmuligheten

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha sluttet å amme minst 2 mnd før ny runde. Jeg ammet til gutten var 17 mnd så det var ikke så vanskelig å slutte. Ga han vann på flaske når han maste om pupp. Litt vanskligere for deg når hun ikke er så gammel, men du må nok prøve flaske med tillegg. Ikke lett dette her, men du må gjøre det som er best for dere. Du har jo litt tid på deg og det går jo ann å utsette selve forsøket litt, hvis du ikke klarer å slutte eller ikke er klar.

Masse lykke til.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp