Vidi våtservietter - utslett

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Noen som har prøvd disse? Orange pakke fra apoteket. Vi har brukt disse på jenta vår noen dager, og nå har hun fått utslett.
Hun har vært rød og sår før, men nå har hun fått røde nupper på tissen. Høyere opp, ikke i sprekkene ved låret som hun kan bli rød i ellers.
Lurer på om det kan ha noen sammenheng med serviettene eller om det kan være noe annet?

Kan godt henne ja :o
Jeg vil anbefale å vaske i vasken med kun vann så slipper dere tenke på sånt :)

Min gutt reagerte også på de, vi bruker bare våtservietter å ha med i stellebagen, ellers bruker vi papirservietter fra libero som man bare veter i vann, liker bedre det. bruker så å si aldri våtservietter, men når vi bruker nå så bruker vi libero sine, ingen utslett av de :)

Vi har brukt parfymefrie våtservietter, men det er ikke å foretrekke for huden blir sår. Vi har kjøpt engangstørkekluter fra barnas hus som vi kun har vann på. Jeg liker dem bedre enn de fra apoteket.

kan godt være våtserviettene hun reagerer på. min kar reagerer feks på pampers sine våtservietter.
storesøster reagerte også på ett merke (husker ikke hvilket) da hun var baby.

Det kan være de ja.. Ville brukt vanlig mepore/tørrservietter og hatt kun vann på:)

Helt klart kan det være det hun har blitt sår av.

Her ble yngste sår av libero sine, og de er egentlig av de mildeste og beste våtserviettene man får... Med tanke på innhold..

Våtservietter er geniale å fjerne maling med, så det er klart det er sterkt for huden...

Her bruker vi tørre engangspapirer fra RIMI som vi fukter med vann.

Må vi bruke våtservietter blir det neutral sine.

Vask med tørre engangsservietter og vann istedet. :)

Back
Topp