VIDEREFØRE TIPSTRÅDEN!!

Lillemirakel

Glad i forumet
Husker dere når August 12 var innom her å gå oss tips om utstyr og diverse det var viktig å ha og ikke ha? Snakket vi ikke om å videreføre denne tråden? Nå er jo Aug14 fylt opp, og det kan kanskje være en idè å skrive litt til dem :) hva tror dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husker dere når August 12 var innom her å gå oss tips om utstyr og diverse det var viktig å ha og ikke ha? Snakket vi ikke om å videreføre denne tråden? Nå er jo Aug14 fylt opp, og det kan kanskje være en idè å skrive litt til dem :) hva tror dere?


Sent from my iPhone using BV Forum
Hørtes ut som en god ide! Nå vet jo vi hva vi savnet eller hva vi syntes var ubødvendig:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husker dere når August 12 var innom her å gå oss tips om utstyr og diverse det var viktig å ha og ikke ha? Snakket vi ikke om å videreføre denne tråden? Nå er jo Aug14 fylt opp, og det kan kanskje være en idè å skrive litt til dem :) hva tror dere?

Sent from my iPhone using BV Forum
Skulle akkurat til å spørre om vi skal lage sånn! :)
I all hast trykka jeg inn på august 2014 og fikk nesten sjokk når jeg så tråder som; "oul", "magebilde mitt" osv, trodde jo jeg var inne på august 2013! Og da kom jeg på at vi hadde fått tipstråd! :)
Jeg syns den var veldig nyttig, så jeg med på den! :)
 
Lurt!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Er det noen som har startet tråden? Kunne ikke finne noe!
 
Jeg skriver gjerne i en slik tråd. Si ifra når den er igang


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg også..:)
 
Hvordan går det med tipstråden?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi må nesten tipse før de har født ;)
 
Back
Topp