videokamera...

Råååsa

Flørter med forumet
Mange som har dette? Vurderer å kjøpe et til meg selv (fra nissen[8D]) men er litt i tvil kjenner jeg.
Dere som har, blir det brukt?
Og hva bør jeg se etter når jeg skal handle? Var innom en butikk på lørdag, men jeg føler at selgeren lett kunne ha lurt meg[8D] for jeg har ikke peiling på hva som bør være med, og hva som er med bare for å øke prisen... Altså, jeg skal kun bruke det i hjemmet, og trenger ikke all slags ekstragreier.

Så har dere noen tips?

må vel også legge til at jeg tenker ikke å kjøpe noe dyrere enn ca 3000 kr... tror jeg[:)]

Vi har det! Å vi har brukt det flittig.. Vårt er veldig dyrt da, men har innebygd minne bla, det har vært veldig kjekt.[:)] Så er det jo greit at lyden er ok og at det er grei zoom..

Har akkurat sittet og redigert og klippet 17 mnd med film til en julegave til alle i familien[:)]

ORIGINAL: Lilletrille

Vi har det! Å vi har brukt det flittig.. Vårt er veldig dyrt da, men har innebygd minne bla, det har vært veldig kjekt.[:)] Så er det jo greit at lyden er ok og at det er grei zoom..

Har akkurat sittet og redigert og klippet 17 mnd med film til en julegave til alle i familien[:)]

Hvilket program bruker du når du redigerer da? er det noe som er med på kjøpet? (helt blank her altså[:)][8D])

Back
Topp