Videokamara

Linni

Forumet er livet
VIP
I går var vi å kjøpte oss nytt videokamra og så kjøpte jeg nytt digitalt kamra for en måned siden så det mangler bare minnebrikke så er vi oppe å går på den fronten og [:D]
Fikk solgt det gammle med en gang så da sa mannen ja. Digitalkamra som var bare noen månder gammelt men likte det ikke [;)]
Skal noen andre filme på føden??? Jeg har sakkt han skal holde seg lagt vekke fra skritte der har ikke kamra noe å gjør. Men han vil ha stativ er litt skjelven på nevene og den dagen blir ikke bedre skal få klippe navlesnor for første gang [:D]

Kjøpte digitalkamera til sambo da han hadde bursdag i slutten av november. Ikke video, vanlig kamera. Her skal det ikke filmes på noe video, nei!!!! Bilder får holde i massevis! Og nei, ikke noe DER NEDE! Usj! Det er jo ikke dèt som er viktig.... Hvis faren klarer å gjøre 2 ting på 1 gang, da.... Mannfolk har jo litt problemer med det.... [8D]

He he he er sant derfor vil han ha stativ ellers ble det ikke mye filming av henne. Men har lyst å få filma når de steller henne og litt etter hun kommer ut.
Bilder er og det viktigeste for meg, vi har og halve familien på østlande så vi må sende bilder opp der så de får sette henne [:D]

Får holde med vanlige bilder hos oss.. filming av babyen får onkelen (min bror) ta seg av når han kommer på besøk[;)]

Synes du skal ta han med på fødslen jeg [:D] hi hi hi [:D]
Vi kjøpte nytt når vi fikk første mann og men siden alt ble kaos og ikke normalt da vil jeg prøve igjen denne gangen [;)]

broren min med på fødselen?
neitakk![:'(]

dessuten har han akkurat vert igjennom sin første fødsel (kona hans fødte i September) - får være godt nok det![;)]

Back
Topp