Video fra bryllupet vårt ;)

Lillelaaaaambiiiii:-D
Deg er det lenge siden jeg har sett, hvordan går det med deg?

ORIGINAL: lillelambi

Jaaa;D Er det liv her enda, altså? ;)
Alt bra med meg, Andrea er 3 og Henrik er 2 år.. jeg har begynt på tannlegeassistent-studer over ett år,
mens jeg jobber i ett arkiv to ganger i uka;) Du, da? Hvordan går det med kjærligheten osv osv?
Jeg har ikke deg på facebook, eller?

Oi oi oi, så spennende aa!
Er det to trassalder barn på hvert sitt nivå hos deg om dagen da æ: P

Bjæ, liv og liv fru blom, litt stillere her enn det det var for noen år siden, jeg har jo vært borte leeeeenge, men kom tilbake for noen mdnr siden inn på formuet, å var veldig koslig at det fortsatt var så mange aktive her inne:)
Nå har vi jo også fått et forum som heter ungemødre og fedre, noe jeg synes er veldig artig, får da får jeg snakekt litt med folk som vet hva min situasjon er å:D
Ikke at jeg ikke fikk mye støtte fra dere den gang for det gjorde jeg virkelig. hihi

Her går det strålende... Jeg er ikke lenger den uerfarene rådløse "lille" jenta som jeg var.
Jeg har nå gått ut i lærling som helsefagarbeider. Det trives jeg kjempe godt med. Er på et sykehjem som jeg bare elsker å være på. Kunen ikek fått et bedre sted å tilbringe det neste året mitt på[:D]
Når det komemr til kjærlighet så har jeg blitt samboer, så da vil jeg si at det går mega bra. Min utkårede har tatt imot både meg å Thea-EMilie på lik linje, å familien hans er helt fantastiske:)
Vi ble samboere forgie helg å har vært sammen 1år:)

Du kan jo adde meg på facebook: Ida-Marie Nilsen

Back
Topp