video av magen min

eilejoha

Gift med forumet
http://www.youtube.com/watch?v=EJSacUpTUW4

Her er en liten video av magen min som jeg tok istad.. Slik har jeg det store deler av dagen.[8D]
slitsomt til tider, men utrolig artig...
Litt sånn "Jeg er her og se hvor stor og sterk jeg begynner å bli"... Elsker å "vise" seg fram [:D][:D]

Ja er det ikke gøy[:D]

hihi [:D][:D][:D] sånn har jeg og det. kjempe gøy!

hahah... Ja, han er min lille Alien... :) hihi.. det ser helt sykt rart ut, det er jeg enig i. Men vi ser vel også det vakre i disse magene.. hehe.

Men nå er det vel ikke såå lenge til det begynner på deg Spire1??

hvor langt på vei er du siden man kan se det såååå godt? [:D]
Kjempe stilig ihvertfall[:D]

Sitat fra dattra mi: Oi, der er det noen som vil ut[:)][:)]

hærlig! sånn er min også! bare vanskelig å fange på film, for da slutter hun[8D]

ORIGINAL: lillelise

hvor langt på vei er du siden man kan se det såååå godt? [:D]
Kjempe stilig ihvertfall[:D]

Sitat fra dattra mi: Oi, der er det noen som vil ut[:)][:)]
hehe.. Det er ennå 9 uker til termin..
Jeg er 31 uker imorgen. [:D]

*SPIRE1*
akkurat.. så morro da..  her er det også litt forskjellig fra en dag til en annen.. Hadde en periode han bare sparket med i ribbeina, men nå er det liksom disse glide/sparkebevegelsene som rår om dagne..

ORIGINAL: Malleleo

hærlig! sånn er min også! bare vanskelig å fange på film, for da slutter hun[8D]
hehe.. typisk det da..  Men en dag vetu[;)][;)][;)] da skal du klare det .. hehe

Så utrolig kult å se på..

Tjihi![:)]Så tøft..nesten likt hos meg også,men det viste litt bedre hos deg[:D]

Vondt. JAA. enkelte ganger er det veldig vondt. Men gir seg somregel om jeg dytter litt i han[8D][;)]

ORIGINAL: bolla82

ååå stilig :) min gutte er ikke sååå flink å sparke, men det kommer vel gjerne! ser bevegelse her og, men på deg var jo det HELE gutten in action :P
Det kommer nok.. Her er det skikkelig action ja.. Istad holdt han på med noen armer nede ve hoftekammen.[&:] Det var vondt..[&:][&:]
Men vi lo godt alikevel.. hehe..

Haha, det er så fantastisk!!
Diggar det.. slitsomt? Tja, kanskje når ein vaknar midt på natta - men ellers så berre godtar eg meg med det.

Men snodig kor plutseleg det kom.. i første var det berre små spark, som såvidt syntes.. Mens no er det som om han turnar med heile seg der inne [:)]
Godt at BF endeleg får sjå det ordentleg og, tykkjer eg.. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Malleleo

Samma her! :p Sleip liten tass...

ORIGINAL: dstrea

Haha, det er så fantastisk!!
Diggar det.. slitsomt? Tja, kanskje når ein vaknar midt på natta - men ellers så berre godtar eg meg med det.

Men snodig kor plutseleg det kom.. i første var det berre små spark, som såvidt syntes.. Mens no er det som om han turnar med heile seg der inne [:)]
Godt at BF endeleg får sjå det ordentleg og, tykkjer eg.. [:)][:)][:)]
Så herlig..  Ja, godt når bf kan få se og kjenne skikkelig..
sambo kjente låret(må ha vært) hans igår, og da ble han stolt. Ellers så har han ikkee vært noe særlig denne gangen på å kjenne. Men ikke har jeg maset heller da.

Back
Topp