Video av fødsel

Jgri000

Glad i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen som skal se videoer av fødsler som fødselsforberedelse? Hvorfor eller hvorfor ikke? Ser mange anbefaler dette og lurer på hva andre tenker om det? :happy:
Tenker spesielt da på fødsler der de filmer mot underlivet og du får se barnet komme ut.
 
Jeg såg mye på fødeavdelingen Norge begge de andre gangene jeg gikk gravid☺️ Synes det var rørende. Etter fødsel klarte jeg ikke se på det mer:hilarious: regner med jeg ser litt mot slutten denne gangen også, hvis det går på TV.
 
Jeg så mye fødeavdelingen, og alle slags filmer om ta
Fødsler før fødselen sist. Og gjør meg ingenting å se slikt nå også. Synes det er så rørende og fint. Og jeg selv følte jeg ble godt forberedt til min fødsel, og hvordan ting fungerer på en fødeavdeling av det.og lite kom som noen overraskelser ved fødselen.
 
Hell no :dead: jeg så en før første fødsel og jeg husker den enda. Satte helt skrekken i meg :shifty: det eneste positive jeg tok med meg fra det var at det var greit å vite at babyen kan komme ut helt blå. Ellers vil jeg helst ikke tenke på hva som skjer der nede.

:laughing025:laughing025:laughing025

Sikkert bare litt svak for sånt. Vet jo hva som skjer men tåler ikke se det. Vil ikke at mannen skal se der nede heller.
 
Da jeg var gravid første gangen, så jeg en del på Fødeavdelingen og generelt fødevideoer. Jeg trodde det skulle forberede meg godt på hva som skulle skje. Og det gjorde det jo forsåvidt, sånn fysisk, men ingenting kunne forberede meg på hvordan det skulle føles.

Så etter å ha født en gang kommer jeg ikke til å se noe som helst av lignende programmer. Synes fødselen var altfor traumatiserende og vil helst ikke tenke på at jeg skal gå igjennom alt det der igjen :bag:
 
Synes fødeavdelingen er veldig koselig og fint program, og har sett mye på det, både før første svangerskap og underveis i det. I alle fall frem til jeg kom til en episode der det ene paret fortalte om at de hadde vært gjennom dødfødsel i uke 37+. Det ble for mye for meg, så da slutta jeg å se på. Var først da gutten min var over et år at jeg turte se på jordmødrene. :facepalm:
 
Har sett på diverse fødeprogrammer tidligere, nå når jg er gravid frister det ikke:bored:
 
Jeg så på før første fødsel. Men ikke på noe som viste underlivet! Jeg er tenkt å ha sex igjen, så vil ikke ødelegge det med å se en sprengt vagina full i blod:facepalm:
I svangerskap nr 2 gikk det greit å se litt, men var ikke så gøyt. Etter fødsel nr 2 bytter jeg kanal om det kommer reklame for jordmødrene eller fødselsprogrammer! Jeg orker det bare ikke. Jeg får vondt i hele kroppen og gjenopplever fødselen. Så jeg garanterer for at jeg ikke skal se noe fødselsfilm igjen :dead:
 
Jeg har født før og syntes ikke selve fødselen var ille.
Men jeg vil aldri i verden se noens underliv ekspandere og utvides for å få ut en baby altså, så vondt unnder jeg ikke meg selv hehehe.
Jeg venter jo som de andre her nestemann og tror oppriktig at det kunne gitt meg fødselsangst. Men å se video av fødsel uten gory detals som filming oppi hooha er supert <3 Så en vannvideo som var helt fantastisk
 
Hell no :dead: jeg så en før første fødsel og jeg husker den enda. Satte helt skrekken i meg :shifty: det eneste positive jeg tok med meg fra det var at det var greit å vite at babyen kan komme ut helt blå. Ellers vil jeg helst ikke tenke på hva som skjer der nede.

:laughing025:laughing025:laughing025

Sikkert bare litt svak for sånt. Vet jo hva som skjer men tåler ikke se det. Vil ikke at mannen skal se der nede heller.

Min første ble tatt bort til barneleger for å få oksygen og mannen fikk gå rett bort å se på henne. Da han skulle bort igjen til meg snudde han seg og så RETT INN i meg, der jeg lå med bena i fotbøyler, hadde blitt klippet og babyens hodet hadde blitt forløst med tang (setefødsel) - bildet har brent seg fast på netthinnen sier han:hilarious: Jeg var sikker på at han aldri ville ta i meg igjen, men det gikk veldig fint:p men det synet må ha vært horribelt, det kan jeg se for meg:hilarious:
 
Jeg elsker å se fødsler. Særlig etter jeg fikk mi jente. Sitter å godter meg. "åhh, jeg vet hvordan det er!" Mannen min sier jeg er en sadist. Haha!
 
Jeg ser en del, synes det er veldig fint. Følger også kontoer på Instagram, de kan ha noen bilder der man ser babyen komme ut, det er igrunn mest fasinerende hva kvinnekroppen klarer.
 
Back
Topp