Victoria er super sær (tutter)

x1xLykkeMamma

Gift med forumet
Når det kommer til hva hun skal ha i munnen er snuppa mi sikkert den særeste babyen i verden...
På smokker vil hun BARE ha de med runde brune tutter på, alt annet er helt uaktuelt.
Bestilte noen smokker fra nettet med brune tuter og der var den ene smokken litt hardere i "plasten" enn den andre men det var fortsatt brun og rund, det vil hun ikke ha heller.
Så her om dagen skulle jeg kjøpe nye flaske tutter til henne siden det var nesten en mnd siden sist vi bytta, tenkte at jeg skulle kjøpe tutt nr 3 som er fra tre mnd istedet for nr 2 som er fra 1 mnd siden hun snart er 3 mnd. Kom hjem og det var total nekt på å spise fra dem, gikk på kjøkkene og byttet til nr2 og flaska forsvant.. Er ikke det rart? Prøvd flere ganger med den nr3 (og da når jeg vet hun er sulten, etter hun har sovet hele natta osv) men hun nekter helt.

Måtte av ren nyskjerrighet prøve å suge på tutene jeg også,  nr 3 er bitte litt hardere men er jo liksom ikke store forskjellen da..
For ei litra særing jeg har fått..

he he..de vat hva de vil ha selv om de er små[:D] Den former seg kanskje ikke så lett til tungen siden den er hardere.

jentene mine har aldri vært noe problem ang de flaske tutene,mens gutten vår har ikke fått til å suge fra avent sine.Så vi måtte kjøpe inn sånne flate tutter.Så jeg har nå skapet fult av avent flasker og mam sine flasker[&:]

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: tipp

he he..de vat hva de vil ha selv om de er små[:D] Den former seg kanskje ikke så lett til tungen siden den er hardere.

jentene mine har aldri vært noe problem ang de flaske tutene,mens gutten vår har ikke fått til å suge fra avent sine.Så vi måtte kjøpe inn sånne flate tutter.Så jeg har nå skapet fult av avent flasker og mam sine flasker[&:]

hehe, må bare le jeg...
Over at det går ann å være så bestemt når man er såå liten[8D] haha

Lykke til med alle flaskene i skapet[8D]

Her går det i nr to på flaskene enda, han nekter nr 3.. på avent asså![;)]
det går visst for fort, han liker at det går rolig når han skal drikke, hehe

Back
Topp