Vibrering i magen

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Av og til kjennes det ut som om mini i magen har kramper, hun vibrerer likssom.. Som en stor fisk som spreller. Opplever dere det? Blir jo redd for om noe et galt når hun holder på sånn :oops:
 
Leste på fjesboka at det kunne være at de tisset ? Hehe høres rart ut men var mange som sa dette :)
 
Tror ikke jeg har kjent tissing:p men da jeg leste hovedinnlegget så tenkte jeg på noe jeg selv opplever, og det er at magen rister skikkelig hardt. Vet ikke hva han gjør da men må være noe krampeaktig. Skjer ganske ofte:p
 
Hadde tenkt å spørre om akk det samme :p for det vibrerer her også :)
Hehe så hærlig :p åååå gleder meg til juli <3
 
Kjenner det selv hihi og etter jeg hørte det var tissing så smiler jeg godt hver gang jeg kjenner det :)
 
Det er at de tisser, de får frysninger som føles ut som en skjelving eller (som jeg trodde da jeg gikk med første) et epileptisk anfall. Helt normalt ;)
Jeg har faktisk også tenkt tanken... Hm, håper ikke han har epileptisk anfall der inne ;)
 
Spurte jordmora, det vet ikke helt sikkert hva det er.

Noe er hikking og noe er at de strekker seg som vi gjør om morgene fx.

Jeg kjente ikke noe med nr 1, men denne gangen kjenner jeg der hele tiden.
 
Sniker fra august :p Har lurt på dette lenge nå. Må le litt om det faktisk er at hun tisser for jeg har lurt litt på epileptisk anfall :p
 
Det var nå godt at di fleste opplever dette, syns det er ubehagelig og blir redd for babyen :wideyed:
 
Back
Topp