i dag og i går har jeg kjent små " vibrasjoner" nederst i magen... Det kan vel ikke være babyen så tidlig? 11+1 i dag... Kjente liv i uke 12 sist...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har det samme, det kjentes helt likt ut som det var i starten med de to andre...
Det er jo veldig tidlig, men er 100 % sikker på at jeg kjente liv fra uke 12 sist! Litt i tidligste laget dette altså, men det er veldig likt det jeg har kjent som baby i de andre svangerskapene!Har det samme. Men er nok luft :/ babyen er bare 10 gram ca så skal litt til og kjenne den enda. Eg er 12 uker idag. Huska eg kjente det tiligt med Nr 2. Men husker ikkje uke. 15 kanskje ?![]()
Jeg har hatt akkurat det samme i dag. Er 11+1. Aldri kjent noe liknende, så tviler på at det er luft. Men ikke sikkert det er baby heller![]()
Så kjekt at flere kjenner det samme! Om det ikke er baby, så er vi iallfall flere som kjenner!Kjenner flere som har kjent liv (flergangsfødende) rundt uke 12 så det er fullt muligså gøy
![]()