"Vibrerer" i magen...

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
i dag og i går har jeg kjent små " vibrasjoner" nederst i magen... Det kan vel ikke være babyen så tidlig? 11+1 i dag... Kjente liv i uke 12 sist...

Det er mest sannsynlig ikke babyen så tidlig, heller luftbobler eller liknende :-)

Veldig rart at det er rett ved skambeinet isåfall... Aldri hatt luftbobler der tror jeg, og kjennes ikke ut som luft. Men er ikke sikkert det er baby, men litt gøy å tenke at det kan hende... Er min 3. Og har kjent tidlig med de andre, men ikke før uke 12:p

Har det samme. Men er nok luft :/ babyen er bare 10 gram ca så skal litt til og kjenne den enda. Eg er 12 uker idag. Huska eg kjente det tiligt med Nr 2. Men husker ikkje uke. 15 kanskje ?:)

jeg har det samme, det kjentes helt likt ut som det var i starten med de to andre...
Har det samme. Men er nok luft :/ babyen er bare 10 gram ca så skal litt til og kjenne den enda. Eg er 12 uker idag. Huska eg kjente det tiligt med Nr 2. Men husker ikkje uke. 15 kanskje ?:)
Det er jo veldig tidlig, men er 100 % sikker på at jeg kjente liv fra uke 12 sist! Litt i tidligste laget dette altså, men det er veldig likt det jeg har kjent som baby i de andre svangerskapene!:D Men ikke sikkert det er det jeg kjenner... Men kjenner det kun om jeg sitter helt i ro, og ikke ofte jeg kjenner det, så det minner veldig!

Jeg har hatt akkurat det samme i dag. Er 11+1. Aldri kjent noe liknende, så tviler på at det er luft. Men ikke sikkert det er baby heller:p
Kjenner flere som har kjent liv (flergangsfødende) rundt uke 12 så det er fullt mulig :D så gøy :)
Så kjekt at flere kjenner det samme! Om det ikke er baby, så er vi iallfall flere som kjenner!:D Ja, jeg kjente i uke 12 sist, og dette minner veldig mye om det... Er ikke luftbobler, for det har jeg mye til vanlig, og kjennes Annerledes ut!:p

Jeg opplevde det samme i dag tidlig, men jeg er førstegangs så aner jo for det første ikke hvordan liv i magen kjennes og for det andre er jeg helt sikker på at det er for tidlig... Og kjente det høyt oppe på venstre side og er jo bare litt over 11 uker enda.... Tror ikke det er luft, men et eller annet annet en baby iallfall :)

Back
Topp