Vibrerende mage?

babyliten

Forelsket i forumet
Noen flere som har opplevd dette? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men virker som man på en måte kjenner pulsen til ungen på utsiden, en slags vibrering :wideyed: Har hatt det slik noen få ganger den siste uka.

Rask vibrering slik som de påstår kan være når baby tisser (sånn "brrrrrr" - følelse) eller mye mer langsom pulserende følelse?

Lenge siden den raske brrrrr'ingen her, men har hatt noen slike puls-aktige rytmiske følelser, som ikke er hikke. Veldig sært :)

Rask vibrering slik som de påstår kan være når baby tisser (sånn "brrrrrr" - følelse) eller mye mer langsom pulserende følelse?

Lenge siden den raske brrrrr'ingen her, men har hatt noen slike puls-aktige rytmiske følelser, som ikke er hikke. Veldig sært :)
Er ikke noen langsom pulsering nei. Haha, sært at det er babyen som tisser i så fall :hilarious: Men føler ikke det er noe å bekymre seg for sånn sett da, ungen er jo veldig urolig uansett, så jeg kjenner jo aktivitet hele tiden :happy:

Har en god del hikke her, og svært sjeldent denne vibreringen. Men takk for svar :happy:

Kjenner ei som opplevde det samme, at magen vibrerte. Nå er babyen halvannen måned gammel og rister i blant på armene, hun syntes det så rart ut. Jordmora forklarte at det er muskler som fortsatt er i utvikling :)

Jeg har kjent ulike former for vibrasjoner/ spasmiske bevegelser. Har tenkt at det nok er tissing eller at hun øver seg på å puste, kanskje også at hun strekker seg. Hvem vet. Også er det jo mer langsomme rytmiske bevegelser som hikking. Aldri vært bekymret for det. Føles veldig ut som det er meningen at det skal være der..

En gang skjedde dette under en ultralyd i 2013. Da sa jordmoren at det var fordi hun tisset, og da rister de litt :) man kan jo faktisk se at noen nyfødte også rister litt i kroppen når de tisser.

Jeg kjenner også av og til at magen dirrer. Veldig merkelig, men glad for at det er helt normalt. :)

Back
Topp