Vibrator

Lady H

Glad i forumet
Må bare spørre jeg...
Synes jeg husker noen skrev her en gang at man ikke burde bruke vibrator innvendig når man var gravid fordi det kunne stimulere til fødsel. Men hva med når man er kommet så langt at fødselen godt kan starte...? Er det risikabelt på annet vis?[8|][:D][8|]

ORIGINAL: heelene

Må bare spørre jeg...
Synes jeg husker noen skrev her en gang at man ikke burde bruke vibrator innvendig når man var gravid fordi det kunne stimulere til fødsel. Men hva med når man er kommet så langt at fødselen godt kan starte...? Er det risikabelt på annet vis?[8|][:D][8|]

Tror det kan forstyrre hjertet til bebisen, så det ville jeg IKKE anbefale!!!!!!
Vente litt med det du[;)]

åj, ja var derfor jeg spurte. Vil jo ikke akkurat gjøre noe galt heller da...

ORIGINAL: ice

ORIGINAL: |ngebjørg

ja ikke bruk sånn med batterier hvertfall..
men jeg leste på barnimagen at det var ei som hadde brukt en lang tynn vibrator til å rote rundt oppi der og "irritere" mormunnen rett etter sex og riene hadde begynt en time senere..
jeg tør ikke helt det enda..

hadde prøvd det litt forsiktig om eg hadde hatt noe slikt liggende [:D]

hehe du kan jo bruke en tynn gulrot eller noe hehehe [8D]

Skulle sett den bananen jeg kjøpte her en dag. den skulle du fått lånt. den hadde misforstått sin plass her i verden, for å si det sånn[:D][:D]

[:'(] Fysj å fysj for ett prat på dere jenter!!!!!!!!!

Ice, lille venn nå skal tante Kari Ann lære deg noe..
En vibrator vibrerer, og for at den skal gjøre det må det batterier til (eller strøm).
Så en vibrator uten batterier er jammen ikke lett å oppdrive.

Og til deg heelene: Vibratoren er grei å bruke utvendig[;)]

Og til dere andre: bare spør om dere lurer på noe, det er ikke en ting jeg vet....og det jeg vet er ikke verd å vite[:D]

Unnskyld for at  jeg avbryter eller forstyrrer. Av ren misunnelse tok jeg turen innom en terminklubb...deres.(tilhører før svangerskap)
heelene, du lurte på om det er greit å bruke vib til å sette igang fødselen. Hvorfor ikke invitere mannen? Han har det som kan sette igang en fødsel. [;)] Bare et forslag siden det fungerte så fint på oss første gangen.

ORIGINAL: Jazzi

Unnskyld for at  jeg avbryter eller forstyrrer. Av ren misunnelse tok jeg turen innom en terminklubb...deres.(tilhører før svangerskap)
heelene, du lurte på om det er greit å bruke vib til å sette igang fødselen. Hvorfor ikke invitere mannen? Han har det som kan sette igang en fødsel. [;)] Bare et forslag siden det fungerte så fint på oss første gangen.

Joda, han har da fått prøve seg, men han har ikke greid å sette i gang noe ennå[;)]

ORIGINAL: heelene

ORIGINAL: Jazzi

Joda, han har da fått prøve seg, men han har ikke greid å sette i gang noe ennå[;)]
Da må dere bare kose dere enda masse mer[;)] 

ORIGINAL: |ngebjørg

ja ikke bruk sånn med batterier hvertfall..
men jeg leste på barnimagen at det var ei som hadde brukt en lang tynn vibrator til å rote rundt oppi der og "irritere" mormunnen rett etter sex og riene hadde begynt en time senere..
jeg tør ikke helt det enda..

hadde prøvd det litt forsiktig om eg hadde hatt noe slikt liggende [:D]

hehe du kan jo bruke en tynn gulrot eller noe hehehe [8D]

Greit for ungen å ha noe å knaske på mens den venter på å komme til verden[;)]

Back
Topp