Vibrator?

Carise

Første møte med forumet
Er det tilfelle at det der farlig å bruke vibrator?
Hvorfor? Gjelder det kun dildo eller klit stimulatorer oxo?
 
Har lest at det ikke er farlig! Så lenge det ikke er ubehagelig og at svangerskapet ellers er normalt. Spør jordmor om du e usikker! Alltid best det.[;)]
 
Jeg leste at det kunne gjøre noe med hjerte rytmen til barnet, men jeg vet ikke om det stemmer. derfor lurte jeg
 
ORIGINAL: Anita20

hørte noe om at du ikke skulle ha en vibrator inne i deg, for da klusset du med hjerterytmen til babyn.

 
Har og lest d, så da e d vel best å ikkje ta sjansen.
 
 
 
har hørt at man ikke skal bruke dildo fordi det kan være farlig pga at livmorhalsen er ekstra ømfintlig når man er gravid, og en dildo kan ofte være hardere enn "ekte vare". dermed kan det være lette å skade livmorhalsen
 
Har hørt at det ikke er bra å bruke vibrator når man er gravid, en venninne av meg brukte det og endte med å dra på sykehuset pga blødninger.......... så jeg brukte ikke det nei da jeg gikk gravid!!!
 
Har selv brukt den heile tiden uten problem, men kanskje best å holde seg til dildo om du skal bruke den vaginalt, vibrator er greit til stimulering av klitoris.  Det står om det inne på babyverden der jordmor monica svarer på slike spørsmål.
 
Back
Topp