vibrasjoner i magen

turboquattro

Gift med forumet
har noe som kjennes ut som vibrasjoner i magen. det går ifra noen min til en time mellom hver gang det kjennes ut som hele magen vibrerer (ikke spark). det varer ifra noen sec til flere min hver gang. jeg er gravid men det her er første gang jeg har kjent noe som er i nærheten. noen andre som har opplevd det samme?

Første som slo meg var kynnere.
Jeg kjennte kynnere fra uke 17 ca.

Gratulerer, du har kjent babyen!
Det føles ofte som vibrering, bobler eller sommerfugler tidlig i svangerskapet. :)

Babyen som beveger seg.

Her kjentes det ut som han kilte meg på innsiden av magen når han bevegde seg.
Og sånn fortsatte det helt til han bei så stor at sparkene og slagene kjentes skikkelig.

Men er du usikker så snakk med jordmora di. eller legen din.

men jeg har kjent spark i 4-5 uker allerede (og det er ikke sånn). så jeg tviler på om min beregning av termin stemmer helt (husker ikke helt når siste mens var). er gravid for fjerde gang så det er ikke sånn som det var med de andre.

turboquattro skrev:
men jeg har kjent spark i 4-5 uker allerede (og det er ikke sånn). så jeg tviler på om min beregning av termin stemmer helt (husker ikke helt når siste mens var). er gravid for fjerde gang så det er ikke sånn som det var med de andre.

ikke godt å si hva det er,men husker sparka kjentes ut som en fiskehale/vibrering på en plass.ikke over hele magen.bare en liten dirring på en liten plass.
kynnere kjente jeg over hele magen.

jeg kjenner det i hele magen. jeg ser hele magen vibrerer hver gang å.

Sånn hadde jeg også da jeg var gravid!! Det kjennes liksom ut som om babyen skjelver... Det var noen her inne som sa at det var babyen som tissa, og da ble det sånn. Men DET vet jeg ikke helt om jeg tror på... hehe..

Fikk aldri svar på hva det var.

ja det kjennes ut som om babyen skjelver. har vart i hele dag nå. varer ifra noen sec til flere min hver gang.

Som e sa tidligere. E du usikker så snakk med lege/jordmor.

Men e hold fortsatt en knapp på at det bare e babyen som beveger seg.
Hos meg vibrerte magen også og min jordmor sa at det va babyen som bevegde seg eller tissa/hikka.

Min lille kar hikka masse inni magen. Og det varte lenge. hehe
så sambo sa heile tia at vi kom t å få en mr.hickup.
Og at han ha arva det etter mora. hihi.

Back
Topp