Viaplay

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvorfor sverger du til Viaplay? Fortell :) jeg snuser på å kjøpe det ;)

Vi har viaplay og netflix :p har en gratis prøve-mnd på viaplay hvis du vil ha (eller var det to mnd mon tro..)..?
Vi har begge, for å få større utvalg :p bruker begge ca like mye til oss voksne, men netflix mest til M :)

Har både viaplay og netflix, men må innrømme at det er stort sett bare barna som bruker de... :p

Vi har viaplay og netflix :p har en gratis prøve-mnd på viaplay hvis du vil ha (eller var det to mnd mon tro..)..?
Vi har begge, for å få større utvalg :p bruker begge ca like mye til oss voksne, men netflix mest til M :)
Ja lurer på om jeg har to mnd gratis også, at det stod på en lapp som fulgte med babypakken fra apoteket? Men usikker på om jeg da må kjøpe det etterpå..får lese meg opp. Hadde egentlig sett for meg nettflix. Men vet ikke jeg..vinglepetter :P serier til meg og mannen og filmer til barna jeg er ute etter igrunn :)

Vi har både Netflix og Viaplay.
Viaplay har egentlig lite utvalg og er mye mindre stabilt enn Netflix.
Netflix har kjempestort utvalg og er veldig stabilt, men de mangler de "store" seriene. Men de har kommet seg litt i det siste.

De er raskere ute med nye episoder/filmer. Synes ofte de har bedre utvalg enn Netflix også. Har viaplay, Netflix og HBO selv og det er mest viaplay det går i ;-)

Har viaplay og netflix, og hbo hver vår når det er nye episoder av game of thrones og vikings. :p
Viaplay er kjekk fordi den har mye serier, også reality. :p og mye serier som vesla liker, dokumentarer til mor, og mange bra filmer faktisk. Godt, variert utvalg!

Noen som vet om supernatural er på Viaplay? Eller anbefaler hvor det er best å se det, mtp hvor nærme USA de er i sesong/episoder.

Har både viaplay og Netflix.
Snuppa bruker begge deler.

Her ser vi på netflix og nesten kun det. Jeg har vært hjemme store deler av svangerskapet og prøvd ut både netflix og viaplay, likte ikke viaplay da jeg følte det var myyye dårligere utvalg av serier (som jeg ser mest), og føltes egentlig ut som en nattversjon av TV3.. Viaplay har kanskje litt mer nye filmer da, men her går det mest av serier. Netflix er ikke kjempeflinke på å oppdatere siste sesonger men synes de har blitt flinkere :-) her ser vi nesten ikke vanlig tv, kun enkelte ting vi tar opp så vi slipper reklame.

Her ser vi på netflix og nesten kun det. Jeg har vært hjemme store deler av svangerskapet og prøvd ut både netflix og viaplay, likte ikke viaplay da jeg følte det var myyye dårligere utvalg av serier (som jeg ser mest), og føltes egentlig ut som en nattversjon av TV3.. Viaplay har kanskje litt mer nye filmer da, men her går det mest av serier. Netflix er ikke kjempeflinke på å oppdatere siste sesonger men synes de har blitt flinkere :-) her ser vi nesten ikke vanlig tv, kun enkelte ting vi tar opp så vi slipper reklame.

Alt for å slippe reklamer :)

Hva er prisen på nettflix da? Viaplay er 99 så jeg :)

Jeg betaler 79,- for netflix men det er fordi jeg har vært "kunde" såppas lenge. Tror kanskje det koster 89 eller 99 for nytt medlemskap :-) tror du får en gratis prøve-mnd også

Back
Topp