Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke nyeste som går på tv?Viaplay har alle sesongene med Grey's![]()
Ikke nyeste som går på tv?
Og de ligger jo bak USA med 3-4 episoderNei, de har de kun på tv2sumo, men alle de andre sesongene ligger på Viaplay![]()
Ja lurer på om jeg har to mnd gratis også, at det stod på en lapp som fulgte med babypakken fra apoteket? Men usikker på om jeg da må kjøpe det etterpå..får lese meg opp. Hadde egentlig sett for meg nettflix. Men vet ikke jeg..vinglepetterVi har viaplay og netflixhar en gratis prøve-mnd på viaplay hvis du vil ha (eller var det to mnd mon tro..)..?
Vi har begge, for å få større utvalgbruker begge ca like mye til oss voksne, men netflix mest til M
![]()
Her ser vi på netflix og nesten kun det. Jeg har vært hjemme store deler av svangerskapet og prøvd ut både netflix og viaplay, likte ikke viaplay da jeg følte det var myyye dårligere utvalg av serier (som jeg ser mest), og føltes egentlig ut som en nattversjon av TV3.. Viaplay har kanskje litt mer nye filmer da, men her går det mest av serier. Netflix er ikke kjempeflinke på å oppdatere siste sesonger men synes de har blitt flinkereher ser vi nesten ikke vanlig tv, kun enkelte ting vi tar opp så vi slipper reklame.
Er ikke det 79? Hmm, litt usikker. Forsvinner i den store potten uansett.Hva er prisen på nettflix da? Viaplay er 99 så jeg![]()