Viaplay HASTER!!

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Er det noen som har Viaplay å låne meg?? Skulle så gjerne sett kampen til Brækhus!
 
Håper noen hadde en til deg :) Er det ikke sånn at man kan prøve en mnd gratis eller no da?
 
Det som er dumt med viaplay er at de har begrenset hvor mange steder man kan logge inn, så dersom man bruker det på fire maskiner /nettbrett fra før og skal logge inn et annet sted blir en av de fire uten viaplay i en måned før man kan bytte igjen :)
 
Seriøst? I tillegg hørte jeg man måtte betale 299,- for å se den selv om man var medlem, så da ble det brått uaktuelt!
 
Hadde jeg vært innom her i går så kunne du ha lånt min :) men er jo noe drit å måtte betale så mye ekstra for å se en kamp.
 
Hadde jeg vært innom her i går så kunne du ha lånt min :) men er jo noe drit å måtte betale så mye ekstra for å se en kamp.

Det hadde ikke vært aktuelt å betale så mye :p Var ikke klar over den prisen når jeg spurte :p Men tusen takk! :) Da vet jeg hvem jeg kan høre med hvis det er noe som ikke koster skjorta ved en annen anledning :)
 
Det hadde ikke vært aktuelt å betale så mye :p Var ikke klar over den prisen når jeg spurte :p Men tusen takk! :) Da vet jeg hvem jeg kan høre med hvis det er noe som ikke koster skjorta ved en annen anledning :)
Det var en stiv pris må jeg si.
Bare å gi beskjed :)
 
Back
Topp