Viaplay eller Netflix ?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Skal på ferie nå.. Og tenkte å bestille Netflix eller Viaplay.. Mest for min 8 år gamle datter :)

Hvem er best på barnefilmer?

Eller finnes det andre bedre sider der ute?

Og er det enkelt å melde seg ut etter feks 1 mnd?

Håper mange med erfaring svarer :)

:)

Vi er veldig fornøyd med viaplay:)

Det er 1 mnd gratis prøvetid på begge to, så da har du mulighet til å prøve begge gratis :)
Enkelt å melde seg ut!
Synes netflix er best, iallefall på barnefilmer.. Bortsett fra at de har mange disneyfilmer på viaplay :)

Det er 1 mnd gratis prøvetid på begge to, så da har du mulighet til å prøve begge gratis :)
Enkelt å melde seg ut!
Synes netflix er best, iallefall på barnefilmer.. Bortsett fra at de har mange disneyfilmer på viaplay :)

Har prøvd netflix for mange år siden.. Da brukte jeg den aldri.. Glemte den ;) og da regner jeg med at fri mnd er gjort der... Kanskje prøve Viaplay da :) det er norsk tale på disney filmene der? :)

Har begge deler. Syns viaplay er best på barnefilmer. De har de som regel på norsk og engelsk. Og man kan laste de ned til offline på nettbrett.

Skal på ferie nå.. Og tenkte å bestille Netflix eller Viaplay.. Mest for min 8 år gamle datter :)

Hvem er best på barnefilmer?

Eller finnes det andre bedre sider der ute?

Og er det enkelt å melde seg ut etter feks 1 mnd?

Håper mange med erfaring svarer :)

:)

Skal dere på ferie i utlandet eller i Norge? :P en ting å tenke på er at det ikke alltid går an å bruke Netflix i alle land :P sånn som her i Kroatia funker ikke Netflix for det eksisterer ikke her, men i Danmark funker det :) usikker med viaplay :)

Vi har netflix og er storfornøyd, synes de har godt utvalg til store og små. Somsagt før her at det er veldig enkelt å melde seg ut hvis det ikke passer dere :)

Skal dere på ferie i utlandet eller i Norge? :p en ting å tenke på er at det ikke alltid går an å bruke Netflix i alle land :p sånn som her i Kroatia funker ikke Netflix for det eksisterer ikke her, men i Danmark funker det :) usikker med viaplay :)

Norgesferie :)

Ble Viaplay.. Der har jeg i alle fall 1 mnd gratis.. Så får vi se :)

Har begge deler. Syns viaplay er best på barnefilmer. De har de som regel på norsk og engelsk. Og man kan laste de ned til offline på nettbrett.

Hvordan gjør man det? Altså å laste ned offline? Da kan hun jo sitte å se på film i bilen på vei opp til hytta :)

Jeg syns netflix er mye mer brukervennlig enn viaplay, i alle fall. :)

Hvordan gjør man det? Altså å laste ned offline? Da kan hun jo sitte å se på film i bilen på vei opp til hytta :)
Du bare laster det ned når du har wifi da i ditt hus. Står sånn på siden "last ned". Tror den står i en mnd før den sletter seg selv etterpå. Da kan man se filmene man laster ned uten wifi :)
Vi lasta ned frost og diverse andre disneyfilmer. Må selvsagt gå på hver enkelt film da for å laste ned :)

Du bare laster det ned når du har wifi da i ditt hus. Står sånn på siden "last ned". Tror den står i en mnd før den sletter seg selv etterpå. Da kan man se filmene man laster ned uten wifi :)
Vi lasta ned frost og diverse andre disneyfilmer. Må selvsagt gå på hver enkelt film da for å laste ned :)

Aha :) så når jeg har trykket på last ned.. Og den jobber seg opp til 100%.. Så blir den liggende offline i ca 1 mnd? Og da.. Etter å ha lastet den ned hjemme.. Så kan den sees i bilen uten wifi? :)

Trenger ting inn med teskje ;) he he

Aha :) så når jeg har trykket på last ned.. Og den jobber seg opp til 100%.. Så blir den liggende offline i ca 1 mnd? Og da.. Etter å ha lastet den ned hjemme.. Så kan den sees i bilen uten wifi? :)

Trenger ting inn med teskje ;) he he
Ja :) Går bare inn på viaplay appen også er det en offline der :) Så får du frem hvilke filmer som ligger der ;) Tror det var en mnd ja. Kan være jeg bommer der. Men hvertfall noen uker :)

Back
Topp