Viaplay eller Netflix?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Hvilke er best? Hvilke har nyeste filmer og best utvalg?

Viaplay er vel ikke gratis?

Vet at tv3 sitt webtv, play, er gratis, men tror viaplay inneholder mye mer. Blant annet utenlandske serier og mange filmer :-)

Jeg har begge. Bruker netflix kun for å se Oitnb, men jenta bruker det mye :-)

Vi har bare netflix. Så kan ikke si så mye om viaplay:p men vil ikke si at netflix er så bra hvis det er film du vil se. Bare gamle filmer og dårlig kvalitet på mange. Men bra serier:D

Kan vel egentlig si det samme om viaplay som 2014frø sier om netflix :-P

Hatt viaplay snart ett år, prøver netflix nå for en gratis mnd, og Netflix er absolutt mye bedre. Bedre utvalg på filmer og serier.

Bye Bye viaplay !

Hadde helt klart valgt netflix. Prøvde viaplay et par mnd, og den var utrolig lite brukervennlig.

Har begge deler. Netflixen er min da og syns den ofte har bedre kvalitet på serier. Mye av seriene på viaplayen skurrer syns jeg. Men begge har jo litt å velge mellom. Søstra mi har viaplay. Så vi deler på de da ;)

Netflix, helt klart! Da kan du også streame fra f.eks amerikansk netflix, mye mer utvalg. :)

Vi hadde netflix . De er bra på serier. Men var elendig på filmer. Har viaplay nå. Er fornøyd med filmutvalget . Og jenten i huset bruker den mye , både til film og serier :)

Har netflix.
Vurderte viaplay, men det va så mye klager på den at e orka ikke å betale 80 kr mnd for ting som ikke fungerer!

Testet begge deler, droppet Viaplay siden det mest var søpleserier og mange av de filmene de hadde måtte leies ved siden av månedsprisen - skal jeg betale 39-49 for en film jeg bare får se på i et døgn eller to kan det være det samme, da kjøper jeg den heller på DVD eller no' og eier den.

Netflix har helt klart best utvalg av serier dersom du ikke er hekta på realityserier og anna "day time television"-søppel.
Om man har det på PC eller liknende er det også en smal sak å få tilgang til amerikansk Netflix, som har et annet og bedre tilbud, for ekstra valuta for pengene. :)

Har begge og synd begge er ræva. Bare gamle filmer, men noen bra serier da

Jeg hadde netflix men bytta til viaplay og har ikke angret.

Netflix synes jeg er mer brukervennlig. Man kan lage lister, og ser man serie starter neste episode i serien automatisk. Utvalget er like bra (eller dårlig om du vil) på både Viaplay og Netflix. Har testet begge.
Du kan jo ta en måned gratis prøve fra begge og se? :)

Back
Topp