VI VIL BLI GRAVID SNAP

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Hei.
Jeg har laget en snapkonto hvor jeg så veldig ønsker at vi er flere som deler våre erfaringer med det å stå i prøveprosessen og har stått i det lengre enn et år. Rop ut om dere ønsker å være med, og legg til uansett :D
Snappen heter «vivilbligraviid»

Last edited:
Det hørtes spennende ut. Etter veldig mange år i prøving. Men jeg er kanskje ikke helt i målgruppa nå :oops:
Men har over 10 år med aktivt prøving bak meg.

Du er hjertelig velkommen uansett, og har nok mange tanker som du kan dele med oss? <3
Føler jeg har mye erfaring ja. Både med venting, lengsel, IVF (satt på tredje og siste forsøket offentlig).
Legger til jeg :) Enkel og kjenne igjen, for har samme brukernavn her som på Snap :p

Blir det litt alá samme stil som «Løvemammaene» og tilsvarende snapkontoer? Hvor det er et team bak som deler på å ha sin snapdag, med gjester av og til?
Jeg ønsker gjerne å følge, men tror ikke jeg er klar for å poste/bidra der, føler meg så awkward bak kamera... :bag::wacky:

Blir det litt alá samme stil som «Løvemammaene» og tilsvarende snapkontoer? Hvor det er et team bak som deler på å ha sin snapdag, med gjester av og til?
Jeg ønsker gjerne å følge, men tror ikke jeg er klar for å poste/bidra der, føler meg så awkward bak kamera... :bag::wacky:
Ikke helt likt, men ønsker gjerne at noen flere vil ha snappedag, og dele sine tanker og erfaringer. Det er helt greit, håper du vil følge uansett <3

Kan legge til :) har masse erfaring med lengsel ;)

Jeg lag til jeg også :)
I har hatt lyst på barn siden 2016, og er på vårt første forsøk nå, med eggutak i morgen!

Jeg blir gjerne med. Jeg har fått en sønn, prøver nå på søsken.

Back
Topp