FebruarBarn93
Forelsket i forumet
....det er aktivitet i August 2017!!! Hvor langt på vei er dere idag? Syntes dere tiden går fort eller sakte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns og det blir mer og mer slitsomt. Sist var jeg i den beste formen på denne tiden, men nå kjenner jeg på både det ene og det andre... Kynnere, menssmerter, sliten og engstelse for for tidlig fødsel pga forkortet livmorhals...Er i uke 30 og synes det blir mer og mer slitsomt og jævlig å være gravid
Tiden går så saaaakte
Syns og det blir mer og mer slitsomt. Sist var jeg i den beste formen på denne tiden, men nå kjenner jeg på både det ene og det andre... Kynnere, menssmerter, sliten og engstelse for for tidlig fødsel pga forkortet livmorhals...
Føler også dette svangerskapet har vært kjempelangt :-/ begynte prøvingen i august 2015 og har hatt 2 spontanaborter før spiren endelig satt i mai. Men nå er det bare 2 mnd igjen ❤
Går til ekstra kontroller pga prematur fødsel og liten baby sist. Er vel hovedsakelig vekstkontroll av babyen jeg skal på, men så nevnte jeg at jeg hadde hatt litt blødninger i uke 21-22 (dette var i uke 24), så hun ville sjekke livmorhalsen med innvendig ul. Gjorde det på nytt i uke 28 og da var den 1 cm kortere. Men så var jeg inne 2 dager etter det pga menssmerter og da hadde den gått tilbake da (de ville jeg skulle ta kontakt ved mye kynnere, menssmerter og rier i tilfelle noe var på gang). Skal på ny kontroll igjen på onsdag. Så det blir spennendeI hvilken forbindelse sjekket de livmorhalsen?