Vi vet vi har kommet langt når....

Går fort syns jeg, men det er nok fordi jeg er i julemodus og eelsker det! Er 26+6 i dag :)

Er 26+5 og synes jeg har vært gravid i en eeeeevighet denne gangen. De to andre svangerskapene gikk mye raskere, men da var jeg også i topp form og jobbet 100% helt til 3 uker før termin. Nå har jeg vært 50% sykemeldt/hatt 50%svangerskapspenger i snart 2 måneder og jeg har vært utslitt fra uke 7, og nå begynner halebeinet å krangle...

Allikevel synes jeg stadig at det er en ny uke i svangerskapet, så tida går jo tydeligvis selv om jeg ikke føler det sånn i det daglige :p

Jeg syns det både går fort og sakte :P
Syns tiden frem mot jul går fort, men allikevel er det enda ikke mer enn uke 29, liksom :P

Er 29+2 og syns at tiden går ganske sakte, men det har nok mest med hvor dårlig jeg er og har vært hele tiden. Føler at det er en evighet igjen.

Jeg er 29+6 idag og føler tidwn går såååå sakte... :( Alle sier at de ti siste ukene kommer til å fly, men jeg tror de ukene vil kjennes som ti år...

Føler også dette svangerskapet har vært kjempelangt :-/ begynte prøvingen i august 2015 og har hatt 2 spontanaborter før spiren endelig satt i mai. Men nå er det bare 2 mnd igjen ❤

32+1 syntes tiden går fort ved tanke på at jeg i teorien kan føde om en mnd+ noen dager og bli regnet som født til termin.... Men kan likegjerne gå overtid bli satt i gang og føde i løpet av de første dagene av februar

27+4 i dag. Føler dessverre at tiden går litt for sakte. Vært plaget med svangerskapskvalme (les: fyllesyk, uten oppkast 24/7 i 4 måneder) for så å få bekkenløsning å bli 50% sykemeldt siden uke 19. Gleder meg til lillegull kommer, skulle bare håpe at tiden gikk litt fortere.

Er i uke 30 og synes det blir mer og mer slitsomt og jævlig å være gravid :(
Tiden går så saaaakte :(

Er i uke 30 og synes det blir mer og mer slitsomt og jævlig å være gravid :(
Tiden går så saaaakte :(
Syns og det blir mer og mer slitsomt. Sist var jeg i den beste formen på denne tiden, men nå kjenner jeg på både det ene og det andre... Kynnere, menssmerter, sliten og engstelse for for tidlig fødsel pga forkortet livmorhals...

Syns og det blir mer og mer slitsomt. Sist var jeg i den beste formen på denne tiden, men nå kjenner jeg på både det ene og det andre... Kynnere, menssmerter, sliten og engstelse for for tidlig fødsel pga forkortet livmorhals...

I hvilken forbindelse sjekket de livmorhalsen?

Føler også dette svangerskapet har vært kjempelangt :-/ begynte prøvingen i august 2015 og har hatt 2 spontanaborter før spiren endelig satt i mai. Men nå er det bare 2 mnd igjen ❤

Jeg føler jeg har gått gravid siden 2014. Var gravid 3 ganger før det ble en baby. Skal bli godt å få tilbake kroppen sin:-)

I hvilken forbindelse sjekket de livmorhalsen?
Går til ekstra kontroller pga prematur fødsel og liten baby sist. Er vel hovedsakelig vekstkontroll av babyen jeg skal på, men så nevnte jeg at jeg hadde hatt litt blødninger i uke 21-22 (dette var i uke 24), så hun ville sjekke livmorhalsen med innvendig ul. Gjorde det på nytt i uke 28 og da var den 1 cm kortere. Men så var jeg inne 2 dager etter det pga menssmerter og da hadde den gått tilbake da (de ville jeg skulle ta kontakt ved mye kynnere, menssmerter og rier i tilfelle noe var på gang). Skal på ny kontroll igjen på onsdag. Så det blir spennende ;)

Back
Topp