Vi venter på lillebror

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Har et barn på snart 3 år som vi holder hjemme til lillebror er født. Hadde termin denne uken og er nå på overtid. Men 3-åringen savner barnehagen og sier hun vil dra.. ville egentlig holdt hun hjemme til lillebror er født, men han ser ut til å vente på seg..!

hva hadde dere gjort? Noen tips? Har uansett tenkt å ha henne hjemme et par dager etter lillebror er født. Barnehagen må ha beskjed i dag om hun kommer neste uke...

Jeg hadde sendt barnet i barnehagen :) jeg hadde forøvrig også sendt i barnehagen de første dagene etter fødsel så dere får ro til amming (hvis du skal det) og til å bli kjent.

Jeg er i samme situasjon som deg, med termin for et par dager siden og storebror hjemme. Vi har valgt å holde han hjemme til fødselen er i gang slik at jeg og far ikke skal bli smittet av noe mtp.fødsel. Selv om jeg kjenner på energinivået at det er tungt å være hjemme alene med han hver dag.
Vi har bestemt oss for å sende han så raskt lillebror er ute for å få tid og ro til å bli kjent hjemme :)

Jeg er i samme situasjon som deg, med termin for et par dager siden og storebror hjemme. Vi har valgt å holde han hjemme til fødselen er i gang slik at jeg og far ikke skal bli smittet av noe mtp.fødsel. Selv om jeg kjenner på energinivået at det er tungt å være hjemme alene med han hver dag.
Vi har bestemt oss for å sende han så raskt lillebror er ute for å få tid og ro til å bli kjent hjemme :)
Vi valgte å levere :) er så minimalt med smitte her nå, så tenker det går bra!

Back
Topp