Vi venter... (ord. ultralyd.)

FIFI Forglemmegei

Forelsket i forumet
ei lita JENTE ;o)

Alt så bra ut, den lille sprellet som bare det der inne. Suttet på totten som sine storesøsken.  ;o) Det ble straks veldig virkelig og mye nærmere gitt. Ca 4 mnd til jeg går ut i permisjon. Sitter her og smiler for meg selv.

Vi var innom Gulskogen etterpå og der kjøpte  jeg knøttes første kjole.  Vi har jo så MYE
rosa etter storesøster, så vi trenger ikke handle inn så mye denne gangen.

Men terminen ble flyttet fra 1 juni til 28 mai, men håper at det er greit for dere at jeg henger litt her inne sammen med dere??

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse i magen!  Jeg har samme følelse som deg, at det egentlig nærmer seg at jeg skal ut i permisjon  rare greier... 

Heng her med oss du, det er bare koselig!  Er jo flere som har termin i slutten av mai/begynnelsen av juni.. 

Gratulerer med ei lite jente i magen <3 Det blir nok stas for storesøster :) Selvfølgelig skal du være her sammen med oss!

Gratulerer så mye med prinsesse i magen:) Så spennende, og tenk så fort tia har gått! Vært til ordinær UL allerede, wow!! Permisjonstida nærmer seg virkelig med stormskritt:)Og klart du skal være her du har vært..!

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse i magen!! :) Heng med oss du....har selv på følelsen av at jeg kommer til å bli flytta litt frem, men jeg føler mest for å henge med Junigjengen:) og sist gikk jeg en uke over tiden, så da skulle det ikke forbause meg om jeg gjør det denne gangen heller...og da blir det Juni-baby uansett:)

Gratulerer sååååå mye :D så utrolig gøy :)
Og selvfølgelig skal du være her med oss :) bare morro om du setter i gang ting med å føde først :D så har vi andre noe å glede oss over i ventetiden :)

Gratulerer med prinsesse!:D Så gøy :D :D Tiden går fort altså!

Åååå, så herlig!
Gratulerer :)

Gratulerer

Tusen takk alle sammen:o)

Gleder meg til å lese om deres ultralyder

Back
Topp