B Beate1 Elsker forumet 2 Mai 2011 #1 Nå er søknadfristen gått ut for å søke for barnehage, så nå venter vi bare i spenning hverdag som går nå :) jeg er så spent at det knuter seg i magen..
Nå er søknadfristen gått ut for å søke for barnehage, så nå venter vi bare i spenning hverdag som går nå :) jeg er så spent at det knuter seg i magen..
T Thejohan Glad i forumet 2 Mai 2011 #2 SookieStackhouse skrev: Dere får jo plass uansett, så lenge dere har søkt innenfor fristen :) Jeg leverte søknad innenfor fristen, og gav ikke søknaden en eneste tanke før vi fikk inntaksbrevet i postkassa En ting er jo at man får plass, en annen ting er jo hvor! ;)
SookieStackhouse skrev: Dere får jo plass uansett, så lenge dere har søkt innenfor fristen :) Jeg leverte søknad innenfor fristen, og gav ikke søknaden en eneste tanke før vi fikk inntaksbrevet i postkassa En ting er jo at man får plass, en annen ting er jo hvor! ;)
B Beate1 Elsker forumet 3 Mai 2011 #3 vi har søkt på barnehage som ikke er så langt unna her i fra.. ellers er barnehagene sprett i byen el utkanten av byen
vi har søkt på barnehage som ikke er så langt unna her i fra.. ellers er barnehagene sprett i byen el utkanten av byen