Vi venter en liten....

HopsiDaisy

Forelsket i forumet
Vi venter en liten....

prins! Er litt sjokka, for jeg var såå innstilt på at vi skulle få ei jente til, men neida. Det var veldig tydelig og vi har fått med oss bildebevis :) Jeg var innstilt på at det ble lite shopping denne gangen, for vi har jo alt til jente.. men nå..... LET THE SHOPPING BEGIN!

Grattis =D

Gratulerer! Så gøy da

Gratulerer!! Så gøy med en av hvert kjønn

Åh, så koselig da!! Greit å ha en unnskyldning til å shoppe litt også ;)

Gratulerer!! Så kjekt!emoticon

Flangre skrev:
Åh, så koselig da!! Greit å ha en unnskyldning til å shoppe litt også ;)

Så morro med en liten gutt :D
Vi har gutt fra før, og jeg er bombesikker på at det blir gutt denne gangen også.Blir spennende å se på UL den 3 januar :D

Så kjekt at dere har fått vite kjønn :))
Gratulerer med en gutt i magen.

såååå utrooooolig gøy :)
kos deg masse på shopping :)

Så gøy!!! Jeg har en datter selv som er en uke yngre en din,og venter en nå,har veldig gutte følelse denne gangen,så er veldig spent!

Gratulerer så mye, artig med en av hvert:)

Så gøy

Grattis med prinsen :)

Ååå... Så moro da!! :)) Også så gøy å ha fått vite det så tidlig :) Her må det ventes noen uker til... ;) Men jeg er veldig sikker på at det blir gutt denne gangen også. Har en veldig sterk guttefølelse - det hadde jeg sist også, og det stemte. Hadde vært moro å få en av hvert kjønn - sånn som du, men jeg er overlykkelig over å være så heldig å skulle få en til i det hele tatt, at kjønnet ikke spiller noen stor rolle. Men gleder meg veldig, veldig masse til å få vite det!! :) Om det er gutt, som jeg tror, så har vi jo alt vi trenger - men det er moro å kjøpe noe nytt uansett ;)

Back
Topp