Vi venter en... :-D

Toneliza

Elsker forumet
Nå har jeg kommet hjem fra ultralyd og det var en stor lettelse :-)
Vi har hverken hatt ul tidligere eller hørt hjertelyden, men det har vært mye liv og røre der inne så innerst inne regnet jeg med at alt var bra.
Det hadde jeg rett i, for det var en frisk og sprellende fin baby der inne :-D
Nå kan jeg endelig begynne å glede meg for først nå gikk det helt opp for meg at det er en veldig koselig grunn til at jeg har vært i elendig form ;-)

Terminen ble flyttet fra 29 til 31. oktober så jeg hadde rimelig god kontroll på det fra før.
Det viser seg at jeg hadde tippet rett på kjønn, så vi må finne fram babytøyet etter eldstejenta! 

emoticon

Grattis med jente!! Og flott at alt stod bra til med den lille!! 

Gratulerer!!

Gratulerer med ei lita jente

Tussen80 skrev:

Det er en lettelse når vi får bekrefte at alt står bra til med den lille babyen i magen :) Gratulerer med enda en jente :)

Tussen80 skrev:

Det er en lettelse når vi får bekrefte at alt står bra til med den lille babyen i magen :) Gratulerer med enda en jente :)

Ja, jeg har faktisk vært så utrolig deprimert i dette svangerskapet at det var deilig med en bekreftelse på at det fører noe godt med seg til slutt :-)

Åsa80 skrev:

Tussen80 skrev:

Gratulere så mye ;)

Så koselig :D!!

Gratulerer så masse med ei lita jente på vei <3 Og fantastisk at alt sto fint til

Gratulerer så mye med jente i vente :) Håper du kan kose deg masse fremover selvom formen er dårlig!

Back
Topp